F&B

OOTD | Ahoj léto!

By B - července 01, 2016

Konečně jsme se s Michalou domluvily, že jdeme fotit. Sice mám na sobě můj momentálně nejoblíbenější velbloudí top z Takka (jo, taky se divím, že je z Takka) a čerstvě ostříhaný a vyžehlený vlasy, který vždycky miluju, ale stejně tomu něco chybí. Jo, doplňky, akorát ty teď zapomínám pořád. I přes to mám tady z toho focení radost, protože jsou ty fotky čím dál tím lepší a je tam i spousta momentek, na kterých nevypadám jako kobliha!
Zároveň je mi vlastně i trošku smutno, protože můj nejlepší osobní fotograf jde na vysokou do Anglie a nebude za mnou asi jezdit jednou měsíčně kvůli focení - i když, nezlobila bych se.




top - Takko | kraťasy - Primark | tenisky - CCC | batoh - New look





Užijte si první prádznidovej pátek! 
xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Jé, Baru, moc ti to sluší! Ty vlasy jsou MEGA dobrý!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký outfit, sluší ti to. Líbí se mi ta fotka jak ti vlají vlasy to vypadá fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat