Poprvé s Make Up Academy

By B - března 06, 2014

Ahoj všichni! Po delší době jeden opravdu dlouhý článek o kosmetice z Make up academy.


Je to konečně tady! Slibuju to už dýl a původně to mělo být jako video. Bohužel nebo možná bohudík to nevyšlo.
O téhle značce jsem se dozvěděla někdy před Vánocemi. Po Vánocích jsem chtěla objednávat z anglického e-shopu, ale s dostupností to nakonec bylo stejné jako u nás. Teď jsme udělaly s kamarádkama hromadnou objednávku. Objednávala jsem začátkem týdne, myslím v pondělí a v pátek byl balíček doma. I přes to že v pátek jezdím domů v 5 a v 6 už jsem měla být někde jinde, tak jsem stíhala rozbalit a vyzkoušet svoje produkty. Pořídila jsem si konečně nové štětce, linky v peru, pudr, matnou rtěnku a paletku Undressed.

Vzhledem k tomu, že se mnou objednávala i moje teta, tak ukazuju věci i od ní. Ty jsem nějak nezkoušela, takže toho o nic moc nenapíšu.






Začnu pudrem. Z něj jsem měla asi největší strach, hlavně kvůli odstínu. Teď jsem zjistila, že mi sedí, dobře
se nanáší, zafixuje make up a pleť dělá přirozenou. Odstín, který mám já je 2
Cena: 44,- a to mi za pudr přijde hodně málo :)





Linky nejradši dělám fixem a protože mi už většina doma vysychá, chtěla jsem vyzkoušet linky z mua. Hrot fixy je střední a dokáže udělat tenkou i tlustší linku. Vydrží na oku celý den bez rozmazání, což mi přijde super.
Cena: 88,-



Neumím "recenzovat" štětce a tohle jsou taky moje první pořádně štětce. Kupovala jsem si jeden blendící, pak na oční stíny a štětec na make up a tekutý korektor. Jsem s nimi spokojená. Hezky drží tvar, nepelichají, mají jemné štětiny.
Štětce na stíny : 85,-
Štětec na make up: 129,-





Rtěnka z matné kolekce mě bohužel dost zklamala. Já si objednala odstín Pouty Pink a teta Totally Nude. Hned po otevření mi udělala radost barva a odšroubovatelné (divné slovo! :D) spodní víčko s odstínem ve kterém je rtěnka taky. Třeba pro případ, kdyby vám došla. Po nanesení rtěnky na rty se mi udělaly nepěkné suché žmolky a šupinky, přitom suché rty nemám. Navíc rtěnka mi přijde hodně suchá a nic moc krytí. Viděla jsem na ni ale i tak docela pozitivní recenze, takže to s ní zkusím ještě v létě, kdy budu mít rty zas o něco jinačí :)
Cena: 44,-


    Totally Nude




Pouty pink




Další věc, kterou si objednávala teta, ale já si ji mohla vyzkoušet, je tahle řasenka - Extreme Curl mascara. Má nezvykle moc zatočený kartáček, takže práce s ním ze začátku může být těžší. Řasy ale vůbec neslepuje, prodlužuje a pěkně natočí. Dělají se s ní skvěle i spodní řasy, takže za tu cenu si myslím, že je dobrá.
Cena: 88,-




MUA Pro Matte perfect balancing Primer - opět není můj. Má být spíš pro mastnou nebo smíšenou pleť.
Cena: 169,-



Poslední věc, kterou mám od tety, je mono stín. Mají v nabídce 2 druhy, matné a perleťové. Tento je v odstínu 8. Barva něco mezi tyrkysovou a modrou. Pigmentace skvělá.
Cena: 44,-




Paletky jsme taky objednávaly obě. Já chtěla neutrální - takže Undressed. Teta chtěla nějakou barevnější - Glamour Nights. Balení obou paletek je stejné. Mají průhledný horní obal, takže do paletky vidíte a nemusíte ji zbytečně otevírat kvůli výběru odstínu. U paletky je i oboustranný aplikátor.
Glamour Nights má některé stíny matné, některé perleťové. Všechny jsou pigmentované velmi dobře, samozřejmě u tmavších je pigmentace lepší.












Undressed - láska na první pohled. Paletka, která má sice neutrální barvy, ale dá se použít jak pro slavnostní líčení, tak i jednoduše pro každodenní líčení. Zase jsou zde stíny matné i třpytkaté. Pigmentovaná je tahle paletka taky skvěle. U tmavých odstínu ve spodní řadě je pigmentace lepší, ta horní řada tak moc pigmentovaná není. Jsem s ní hodně spokojená, dá se s ní vytvořit plno kombinací, takže za mě rozhodně palec nahoru!






S Make Up Academy jsem hned po první objednávce fakt hodně spokojená. Určitě v nejbližší době zase něco objednám. Vlastně jediné, co mě zklamalo, je ta rtěnka.

Doufám, že se vám článek líbil.
xoxo,B


  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Od Make Up Academy ještě nic nemám,ale už dlouhou dobu přemýšlím že do něčeho půjdu:)! Jinak skvělý článek:)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti jenom schvaluju. Já jsem s mua spokojená :)

      Vymazat
  2. Já si chci pořídit v budoucnu paletky jejich :)) A mám od nich gelové linky a ty jsou boží :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se moc líbí obě paletky, hlavně ta Undressed je naprosto skvělá!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ostatní paletky, co mají jsou krásný. Nejradši bych si je koupila všechny :D

      Vymazat
  4. Nechceš si založit ask ?

    OdpovědětVymazat
  5. Aha tak dej odkaz na ask pls. jinak super blog.

    OdpovědětVymazat