F&B

HAUL | PRIMARK

By B - června 25, 2015

Tohle byl můj druhý výlet do Primarku a rozhodně vím, že nebyl posledním. Tentokrát už jsem neměla ten natěšený pocit jako minule, protože jsem věděla, do čeho jdu. (Můj první článek z Primarku, kde jsem vše popisovala, můžete najít zde). Popravdě, z tohoto nakupovacího výletu jsem byla maličko zklamaná. Už jen proto, že jsme nejely autem, ale s cestovkou, která nás v G3 jen vysadila a pak nás vyzvedla asi za 9 hodin - pravděpodobně moje nejdelší a nejnamáhavější nákupy. Vlastně mě teď trošku zklamal i Primark, protože jsem se těšila na to nádherné oblečení na léto, ale jen stěží jsem našla něco, co si zasloužilo být v mé nákupní tašce. Chtěla jsem si pořídit šaty nebo dlouhou sukni, jenže nic neodpovídalo mým představám. A tak jsem se rozhodla jít po věcech ve slevě! :D


Měla jsem v plánu nakoupit kupu tílek, jenže jsem si nakonec odvezla jen jedno. Nějak mi střihově žádné nesedělo. Tohle s motýlky stálo 3€ a stejně je zvláštní. Bylo mi moc volné, takže jsem si musela vzít XS, já, co normálně nosím M :D Béžový crop rolák jsem si musela vzít, protože stál 1€, ale hlavně mi celkem slušel, teda spíš nevypadala jsem v něm blbě. 


Jako další tu mám kraťasy, ty jsem taky nutně potřebovala. Když jsem si zkoušela doma ty z loňského roku, daly mi dost najevo, že jsem přibrala. Takže první, které jsem chtěla, byly klasické černé. Ty, co jsem měla loni, byly roztrhané, ale ty, co jsem koupila teď mají jen ohnuté kraje, což je super. Původní cena byla 7€, ale měli slevu na 4,9€, což mě potěšilo. Dál jsem potřebovala nějaké látkové volnější, které budu moct nosit jak na doma nebo na sport, tak i třeba někam do města. Objevila jsem vzorované modro bílé, které stály nakonec jen 3€. Posledním kouskem jsou pyžamové kraťasy, protože ty přes léto nejvíc využiju, a to nejlepší na nich je, že jsou s hranolkama, takže můžu s jídlem i spát! :D Stály jen 2€, což je super cena. Klidně bych si takových kraťas na spaní nakoupila tunu, bohužel neměli mou velikost. 



To vlevo jsou legíny, a to snad komentovat nemusím :D Rozhodla jsem se, že si jedny vezmu, protože mi teď nějak chybí a určitě je využiju. Cena 3,50€. Jako další tu je kytičkovaná skater sukně, která stála jen 3€ a splňuje všechno, co jsem chtěla - je černá a jsou na ní kytičky. A za tu cenu by byl hřích ji tam nechat. 



Boty jsou v Primarku naprosto boží! Jsou tam desítky druhů a rozhodně si vyberete. Jediné mínus je zkoušení. Nemůžete si je vzít s sebou do kabinky a nikde poblíž stojanů není nic na sednutí. Takže se musíte nějak vtěstnat do malé uličky a tam si boty vyzkoušet. Teď to bylo vážně šílenství, boty se válely všude kolem a my mezi nimi. Já šla po jediném - černé tenisky. Bohužel, moje oblíbené neměly v černé verzi s bílou podrážkou, tak jsem si vzala tmavě šedé. Stály 3€, což je asi jejich normální stálá cena (vtipné, že jsem minule pořídila ty samé botky akorát v červené jen za jedno :D)
Pak jsem si vybrala žabky, vzorově trošku podobné kraťáskům, za 1,5€, myslím, že v pohodě. Měli neskutečně barevných kombinací, zdobené nebo obyčejné jednobarevné. Poslední věcí jsou černé ponožky do balerín, já jim říkám ťapky :D, v balení je 5 párů za 3€. Až doma mi došlo, že je vlastně víc velikostí a já si nevědomky vzala 36-38. Naštěstí jsou dost natahovací a s mojí 39kou to vlastně moc nevadí. 



Doplňků je v Primarku snad ještě víc než bot. Bohužel, pro mě jsou vesměs dražší, protože jsem zvyklá nakupovat na ebay, kde skoro všechno seženete do 50,-. Sice si na to počkáte dýl (nebo se nedočkáte), ale prostě ušetříte. :D Tentokrát jsem zas něco málo koupila. V prvé řadě crossbody kabelka za 4€. Už delší dobu postrádám kabelku, do čeho dám peněženku, telefon a jdu. No a teď jsem ji našla. Další drobností jsou sluneční brýle. Asi nebudu jediná, když řeknu, že je pro mě jednou z nejsložitějších věcí najít skvěle padnoucí sluneční brýle. Myslím, že tyhle matné mi docela sedí a stály mě 2,5€. Pak jsem si koupila náhrdelník za 1€ s kytičkama. A nakonec, nejdražší věc z celého nákupu - květovaný věneček do vlasů. Stál sice 5€, ale byl jedinej, kterej mi seděl na hlavě.


Poslední věcí z Primarku je tahle plátěná taška za 1€. Chodila jsem kolem ní a přemýšlela, jestli si ji vzít nebo ne. Hlavně jsem byla líná se v těch taškách přehrabovat, abych našla B a jestli vůbec. 
No a pak když jsem už odcházela, bylo tam! Tak jsem ho prostě vzala. 



Poslední tu mám novinky z kosmetiky, které jsem koupila v Tetě a lak z Clarie's mi přivezla mamka z Maďarska. Ten by měl vonět po donutech! Voní, to jo, a fakt krásně, ale do donutů má daleko. Pak tu mám svůj oblíbený lak od Miss Sporty určený pro francouzskou manikůru, ale je to jeden z mála laků z drogerky, co fakt nádherně kryje. Poslední věc, ze které mám obrosvkou radost, je Lipcolor butter od Astoru v odstínu 015 Cheeky Cherry a úplně ho miluju. Už jen proto, že jsem na něj koukala někdy v září, ale plná cena mi přišla až moc vysoká, přece jen na rtěnky moc nejsem. Teď jsem ho ale našla ve výprodeji jen za 49,-, takže putoval domů se mnou. 

Copak nového jste nakoupili vy? 
xoxo,B.


  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Primark je super. Ja som v ňom tiež nedávno hľadala šaty či dlhú sukňu, no nenašla som. Napriek tomu som si odniesla kopu skvelých vecí a do Primarku sa ešte chcem vrátiť" :)) Tá malá kabelka a všetko, čo je na tej fotke je super! Veľmi sa mi páči aj to tlielko, je také netypické.

    Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu!
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  2. Ten stejný lip butter jsem si taky pořídila a k tomu ještě jeden růžový, který byl taky ve výprodeji :D za 49kč? To jsem tam nemohla nechat :D

    OdpovědětVymazat
  3. kdybych měla Primark trochu blíž, tak bych tam nakupovala pořád, ale bohužel si musím vystačit s našimi českými obchody :D koupila sis moc pěkné věci (nejvíc se mi líbí ty modré kraťásky, ty jsou krásný :))

    giveaway; in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to jsou úžasné věci! Ten rolák musí být na postavě strašně krásný. :)
    Já jsem si v poslední době nakoupila samé svetry, achjo. :D
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  5. Tá taška vyzerá super :) Mám rada tašky z látky s nejakým pekným motívom :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. super nákup :) kraťasy s hranolkami nemajú chybu :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  7. Boží věci!! Už si tam taky musím konečně zajet :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wohoou, skvělý nákupy, ta skater skirt vypadá božsky! My jsme se taky s kamarády chystali do Primarku tenhle víkend, ale nakonec to nedopadlo, tak snad někdy během prázdnin... Taky bych chtěla dlouhou sukni nebo maxi šaty, potřebuju ty invisible socks, který mají tady v krámech všude hrozně drahý. Taky normální ponožky, nějaký spodní prádlo, pyžamo, no prostě takový ty věci, na který je Primark nejlepší.

    OdpovědětVymazat