Outfit: Floral headband // Poprvé s blogerkami z Brna

By B - června 29, 2015

Pátek byl tak neobvyklej den, hlavně proto, že na mě všichni zírali. A víte proč? Vzala jsem si do vlasů květovenej věneček. Ale cítila jsem se spíš, jako bych měla na čele nalepenou cedulku ,,Zírejte na mě jako na blázna." Dalším důvodem, proč byl pátek zvláštní den, bylo focení s brněnskými blogerkami. Byla jsem opravdu nadšená, a ani nevíte jak, když jsem našla facebookovou skupinu holek a přidala se k nim. A zrovna vyšla jejich akce Blogerky sobě, kde si holky fotí outfity, na den, kdy jsem tam byla i já, takže jsem se rozhodla přidat se.

No a tady je výsledek. Zjišťuju, že jsem vlastně úplně nemodelkovskej typ, ale třeba se to zvládnu nějak doučit. :D




 věneček - primark | tílko - primark | cardigan - bershka | šortky - tally weijl | tenisky - ccc | brašna - primark 

náhrdelník - h&m

Zítra mě čeká už jen poslední den školy a pak konečně prázdniny!

Co říkáte na outift?

xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Náhodou ti to sluší, Baru :) Outfit se mi moc líbí.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. sluší ti to, ta čelenka je top, i ten náhrdelník je krásnej :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež by som si chcela kúpiť takú čelenkuk alebo venček, no stále váham. A pre mňa za mňa, nech si ľudia pozerajú, koľko chcú! :)) pristane ti to, taký istý venček si v Primarku kúpila aj kamarátka a povedala, že mi ho niekedy požičia... :)) a ten náhrdelník z H&M je krásny! :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je super akce! :) vidíš.. já ti říkám, že budeš mít velkou budoucnost :P a fotky jsou skvělé:)

    OdpovědětVymazat