Barča má narozeniny!! aneb velký narozeninový článek

By B - ledna 30, 2015

Ahoj ahoj!!

Dnešní článek bude zas něčím jiný, než na co jste zvyklí, a to protože MÁM NAROZENINY! Minulý rok jsem na svůj narozeninový den udělala b-day tag, a přemýšlela jsem, co udělat letos. A pak mě napadlo udělat takový "back in time" článek, a to dát sem fotky ze všech narozenin.



Moje 1. narozeniny - a já vypadala trošku jako otesánek. Ten růžovej pes za mnou byl pak asi můj nejlepší kámoš.


Ve dvou letech jsem už byla trošku roztomilejší Barča, hlavně jsem měla svíčky větší než dort a stůl byl nejspíš dobrý místo na focení.


3. narozeniny a já opravdu originálně sedím :D s dortem. 


Když mi byly 4, dostala jsem svůj první patrovej dort a pamatuju si to, protože jsem ujídala růžičky z dortu. 


V 5ti letech začala éra krátkých vlasů. V minulém vlasovém článku jsem psala, proč nemůžu jít na krátko - tady je důkaz. Každopádně jsem byla velká pařmenka s rychlýma špuntama a pojem styl mi asi nic neříkal, protože tohle "sexy" tričko bylo moje oblíbený v té době. Dneska bych si tím maximálně vytřela podlahy.


Tady zas vypadám stylově, mám krásný culíčky a kytičku z lízátek. 


V 7mi to bylo marný - fotka bez svíček, výraz "trošku mimo" a useklá hlava :D 


Babička mi k 8mým narozeninám upekla originální dort, protože jsem tehdy strašně četla. Vlasy jak po elektrickém šoku, šílenej rolák, který ladí s dortem a vlasama. :D


S mým vzhledem to jde z kopce, bylo mi 9 a vypadala jsem jak blázen. Pamatuju si, jak jsme měla nějaké modré lízátko a pak i modrou pusu, takže proto tu mám takovou nezdravou barvu.

Teď je tu prostě pauza, protože jsem nenašla žádné fotky mezi 10. - 12. rokem. Věřte nebo ne, možná je to dobře, když vidím, jak jsem vypadala :D 


Když mi bylo 13, dostala jsem sice dort, který jsem si moc přála, ale - vlasy jako blbec (nečekaně), tričko z New Yorkeru, a rádoby pěknej úsměv s křivýma zubama. 

Ohledně mých 14tých narozenin - fotka není žádná, a já vím proč! Sice jsem si ze začátku nemohla ani za nic vzpomenout, co se dělo. Ale, měla jsem takovou menší oslavu s kamarádkama, všichni od nás šli někam pryč a my si jako největší frajerky rozdělaly ovocné pivo (bylo pěkně hnusný) a hrály si na velký holky. Pak z ničeho nic přišla babička a viděla, co pijeme, protože jsme to nestihly schovat - ale pokus o to byl. Bohužel jsme polily zem a pohovku.
Takže tohle je asi důvod, proč nemám žádnou památku. Poučení: nikdy se nehrajte na to, co nejste, a nepijte doma :D


Moje "big party" minulej rok, kdy jsem slavila s holkama ze třídy a se Sis. Dá se říct, že to byla moje poslední oslava s kamarádkama. Jako malou mě tohle děsně bavilo, chystat různý hry a aktivity, k tomu jídlo - hotový Prostřeno :D 

No, a teď mi je 16. A podle všeho to bude zas trošku jiný narozeninový den, než na jaký jsem zvyklá. Žádné vyspávání do 11 a snídaně do postele. Hned dopoledne jsem byla u kadeřnice, která mi nakonec navlnila vlasy a já z nich mám divný pocit, protože jsem je navlněné měla asi 2x v životě.
Teď bych měla jít něco dělat, protože asi za hodinu jdeme k Simče na "grilovačku" (vážně budeme grilovat u nich v pergole), no a pak se musím nachystat na ples naší školy, kterej by mohl být fakt super. (poprvé uvidím Kajkuu Ccumrik!!)

Teď tu teda zatím sedím, v mým milovaným tričku Dead Sailora a píšu vám tento článek.



Mějte se krásně!
xoxo, vaše už 16tiletá B. (haha)

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. bacha máme tady velkou holku už!!! :D :P jsem na tebe zvědavá večer :PP :D

    OdpovědětVymazat