F&B

Co jsem dostala od Ježíška

By B - prosince 27, 2014

Ahoj!

Nejprve jsem přemýšlela, jestli vůbec psát tenhle typ článku, ale nakonec jsem si řekla, že ho napíšu. Ale ne z důvodů, abych se chlubila nebo aby mi druzí záviděli. Tohle fakt nenávidím a nechápu, proč to někteří lidi tak moc řeší. Chci vám jen ukázat dárky, které by se vám třeba mohly líbit a vlastně vám je tímto tak nějak doporučit.

Rozhodla jsem se sem dát ty zajímavější věci. Pro mě ten nejhlavnější dárek byl letos nový notebook. Ten jsem sem fotit nechtěla, a zároveň i věci, které jsem k němu dostala. Pak věci jako jsou sluchátka, fleška, taky nic moc zajímavýho. Takže jako první tu můžete vidět "měkké dárky". Upřímně, jako malá jsem z nich radost neměla. Teď se spíš vždycky modlím, aby to bylo aspoň trošku nositelné, pokud si to teda nevyberu sama.


Sama jsem si vybrala akorát chlupatý cardigan z F&F (vpravo), pak jsem ještě z F&F dostala světle modrou mikču a zebrované kalhoty. Tričko s nápisem "Stop saying I wish, Start saying I will" je z Gate a má boyfriend střih, takže je volný a strašně pohodlný. Jednoduché lososové tričko je z Takka. Pak nečekaně ponožky! a černé punčochy. 


Dál jsem dostala tašky. Černou brašnu jsem si vybrala v Primarku a budu ji nosit snad i do školy. A pak ještě tu větší, modrou adidasku, když někam pojedu na pár dní.


Pro mě snad ty nej nej nej dárky - knížky. Dostala jsem Hledání Aljašky od Johna Greena. To už konečně čtu a moc mě to baví. Pak jsem si v levných knihách vybrala knížku Dospěj od Bena Brookse a babička mi koupila knížku Patnáctka v tom (asi bych se měla poučit nebo něco tak :D) od Ros Asquithové.
Dostala jsem i další polštář, prý z H&Mka, povlečení se slonama, a vánoční šablony na hrnek z Oriflame. 


A jako poslední tu jsou kosmetické věci. Dostala jsem jako každý rok hodně sprcháčů. Pak taky deodorant od Balei a šampon Cien. Z dekorativky tu mám smooth skin perfecting primer z NYC, a doufám, že bude dobrý, protože ho mám poprvé. Pak mou oblíbenou řasenku od Maybelline - Colossal go extreme waterproof. Dva laky na nehty, jeden od NYC v odstínu Spring tulip a druhý od Maybelline, Colorama v odstínu 319.
Pak od Rimmelu tužku na oči Scandaleyes a od Maybelline tužku na rty Color drama v odstínu Keep it classy a ta je teda úžasná! 
Věc, ze které jsem opravdu nadšená, je sada razítek na nehty od Salon Express a až pořádně vyzkouším, tak napíšu článek, nebo natočím video. 

Tímto je článek u konce. Co jste dostali vy? :)
xoxo, B.

  • Share:

You Might Also Like

7 komentářů

  1. super darecky. notebook super :) libi se mi to obleceni, jestli sis sama vybrala jenom tu jednu vec, tak maji doma dobry vkus :) kosmetika taky dobra a knizky uzasny. hledani aljasky je jedina od greena co doma nemam :-D ja dostala kavovar moc sem si ho prala :) a soda streamer, taky bozi. takze spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Aljaška je super, rozhodně za přečtení stojí :)

      Vymazat
  2. Moc hezké dárečky. Já jsem taky uvažovala, jestli tento formát napsat, ale nakonec jsme se k tomu dokopala a článek už mám v konceptech. A taky jsem dostala notebook a knížku, jen já ji mám v angličtině "Looking for Alaska". :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak se na článek u tebe podívám :)
      Já z anglických knížek mám zatím trošku respekt, ale snad se k tomu časem dokopu.

      Vymazat
  3. Jé, ta tužka na rty vypadá božsky. Musím jí jít omrknout. Tu sadu razítek na nehty ti docela závidím, něco takového by se mi také hodilo. Pak mi na blog prosím napiš, jak se ti líbilo Hledání Aljašky, mně se to líbilo snad víc než Hvězdy nám nepřály. Jsem celkem zvědavá na film. :)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ti dám vědět. Prvně mi trvalo než jsem se do knížky začetla, ale stejný pocit jsem měla i u Hvězd, tak uvidím, jak to bude po přečtení :)

      Vymazat
  4. Nejvíc se mi asi líbí to bílé tričko s nápisem "Stop saying I wish, Start saying I will", že bych zaskočila do Gatu? =D :)
    Jinak všechny věci jsou pěkné. :)

    OdpovědětVymazat