F&B

Poprvé v PRIMARKU + Haul!

By B - prosince 07, 2014

Ahoj všichni!

Dnešní článek je právě jeden z těch, kdy si z december challenge vyberu bod, který po splnění na blogu více rozepíšu nebo k němu mám něco připraveného. Dnešní, #6 nákupy, jsem chtěla věnovat mému prvnímu výletu do Primarku. Popsat dojmy, jak se mi tam líbilo, nějaké rady pro vás, pokud tam plánujete jet. Zároveň k tomu přidám i haul. Ukážu, co jsem si koupila, možná ukážu i některé dárky.
Před tím, než jsme se rozhodly jet, hodně jsme četly různé diskuze, články, apod., abychom alespoň trošku věděly, co nás tam čeká. Pak jsme začali hledat dopravu, protože teta, se kterou jsem jela, nechtěla řídit. Takže nás napadlo jet s cestovkou, cena je někde 350,- , někde 490,- . Měli zájezdy naplánovaný na různé soboty, ale všude bylo doporučené jet do Primarku v týdnu. Nakonec jsme se domluvily s jednou známou, že společně pojedeme někdy v polovině týdne, ale pořád to nebylo jisté. Nevyšlo ani to a my už ztrácely naději :D Pak se našla jedna holka na votoči, s tím, že jezdí do Primarku z Brna a bude stačit, když ji přispějeme na benzín a můžeme se s ní svést, což bylo fakt super, i když jsme teda jely v sobotu.
Nakonec s náma jela i Simča a chtěly jsme natáčet vlog. Ale od rána se nám 1. nějak moc nechtělo a byly jsme unavený a 2. nějak nebyla příležitost potom. Když jsme dorazily do nákupního centra, tak jsme šly hned do Primarku a vlastně celou dobu byly jen tam, nejspíš okolo tří hodin ( a to jsme to ani neprošly celé).
Bylo tam moc moc moc lidí. Občas jsem naštvaná, když jedu do Vaňkovky nebo Olympie před Vánoci a vše je kupa lidí, ale tohle byl fakt mazec. :D Chtěla jsem teda fotit aspoň tam, ale taky to nějak nešlo. Pořád se tam někdo motal a bylo to celkově namáhavý. Ale teď začnu úplně od začátku.





U vchodu si vezmete takovou velkou tašku. Simča mi říkala, že v Londýně byla na kolečkách, ale ve Vídni je normálně na rameno (který mě z tašky mimochodem hodně bolelo). A pak zmatek. Nevíte, kam jít dřív, kde vás čeká to nejlepší, kde jsou slevy, kde doplňky, kde jen dekorace. Začala jsem někde uprostřed, kde mě moc věcí nezaujalo. Měla jsem svůj wishlist a na nic víc jsem se nesoustředila. Pak jsem začala brát věci, co jsem potřebovala nebo byly fakt extra levný. Pak jsem zase vyřazovala. Nejvíc mě zaujaly doplňky jako šály, čepice, rukavice, šátky a kabelky. Náhrdelníky a různé doplňky do vlasů byly taky moc pěkné, ale na ebay se dají sehnat možná i levněji.
Teď ale zpět k nakupování. Když máte vybrané věci, co si chcete vyzkoušet, tak jdete do řady ke kabinkám. Ta byla docela dlouhá, ale nečekaly jsme tam zas až tak dlouhou dobu. Všechno ubíhalo rychle. Pak odevzdáte tašku se zbylýma věcma, nahlásíte počet kousků a jdete zkoušet. Kabinky mi taky přišly celkem prostorný, dobře osvětlený.
Po zkoušení přišlo na řadu další vyřazování, hledání dalších věcí, už spíš vánočních dárků. No a pak jsme šly platit. U pokladen to taky šlo hodně rychle. Taková ta cestička, co vedla k pokladně, byla obestavěná stojanama se svíčkama a různýma vánočníma dekoracema. Navíc byly v Primarku pokladny na obou stranách a fungovaly snad všechny, ne jak u nás v obchodech. :D

Co se tam dá najít nebo spíš co mě zaujalo. Je tam obrovské množství všeho různých stylů. Některé věci, co tam jsou, tak u nás ještě asi dlouho nebudou, nebo spíš já na ně ještě nikde nenarazila. Třeba tfios triko okay? okay., které bylo opravdu moc moc pěkné. Pak třeba mimoňovské triko, emoji triko.. Spousta sukní, košilí, triček, teď hlavně svetrů a kabátů. Taky nespočet pyžam, takových těch "overalových", a to s norskými vzory nebo třeba se ve stylu zvířat. Cena se pohybovala okolo 10 - 15€. Vynechala jsem úplně mikiny, bundy a kalhoty. Je tam taky velké množství kabelek, a jednoduše vlastně všeho! Opravdu mě mrzí, že jsem se nedostala do dekorací do domu.

A teď už k samotnému haulu. Potřebovala jsem něco vánočního, něco na Vánoce ke stromečku, masivní náhrdelník. Pak už jsem si chtěla koupit jen to, co mi fakt padne do oka, bude to levný a budu vědět, že to u nás levnějš nenajdu.
Všechny věci můžete vidět tady. Nechci je popisovat úplně všechny, už jen kvůli tomu, že některé jsou dárky pro mé kamarádky, které čtou blog a nechci, aby to tu viděly. I z téhle fotky jsem pár věcí musela oddělat



Šaty - 5€
Původně jsem chtěla jen nějaký crop top do skater sukně. Ale když jsem uviděla tyhle šaty, bylo jasné, že ke stromečku si vezmu je. Jsou trošku jako pytel, ale když se dobře utáhnou v pase, tak vypadají skvěle.



Tričko s vánočním vzorem - 6€
Rozmýšlela jsem se nad svetrem, ale ty tam byly až od 12€ a prostě se mi za to tolik dávat nechtělo, ještě ke všemu, když jsem potřebovala nakoupit hodně dárků. Nakonec jsem se rozhodla pro tohle. Bude pěkné ke kalhotům i do sukně a je hrozně pohodlné.



Velký náhrdelník - 5€
Chtěla jsem podobný, jako mají holky z A cup of style, prostě jen stříbrný. Ale nemohla jsem ho tam najít, a tak jsem se rozhodla pro tenhle.



Čepice s bambulí - 3€
Naprosto nejvíc boží věc, co jsem tam našla. Úplně ji miluju a už se těším, až bude tak moc sněžit, že tahle čepice bude nutnost. Měly tam kupu podobných čepic. Pouze sobí, stromečkovou, která svítila, bambulové, barevné, s norským vzorem.


Tenisky - 1€
Snad nejlepší kup ever! Koupit si tak super tenisky v přepočtu za 28,- , jako vážně?! Jsou boží a už se těším až bude víc teplo a budu je nosit.



Tílko - 1.99€
Jednobarevných tílek není nikdy dost. Momentálně se mi všechna černá tílka vytahala a já potřebovala nějaké pod košili. A tak jsem vzala tohle na tenká ramínka.



Sada pintetek - 1.5€
Klasika. Něco, co se ztrácí, ani nevíme jak, a přitom je nezbytnost je mít. Takže jsem si koupila balíček, kde jich je 50 a doufám, že mi vydrží déle než minule.

Pak tu mám další věci, které nejspíš použiju jako dárky. Dám vám sem příklad cen, jen tak pro představu. Vánoční ponožky (3ks) - 2€ , 50 gumiček - 1,5€ , rukavice - 2,5 € , šátky - 1-3 €, sada 9 náušnic 2,5€.

Doufám, že se vám článek líbil.
xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Hrozně se mi líbí to vánoční tričko a čepice! A pak musí být moc kouzelné ty ponožky :) Miluji ponožky a ještě ke všemu vánoční? Na těch naprosto ujíždím. :D
    Janie Reinde

    OdpovědětVymazat
  2. Ta čepka je super, ale teda mě osobně Primark vůbec nezaujal. Byla jsem ve 2 v Londýně a nic moc. Něco mi přijde dost předražené na to jaký je to kus hadru, ale někdy se podaří najít fakt i kvalitní věci. Hodně mě i odrazovalo kolik tma bylo lidí a dost to bylo přebrané, jediné za co bych dala palec nahoru doplňky, dekorace, ponožky a takové blbosti. Hold každý je zvyklý na něho jiného :)

    www.nicolwernerova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ta čepice je naprosto skvělá! Do Primarku chci už strašně dlouho takže mě docela mrzí, že to mám do něj daleko i do toho ve Vídni i do toho v Drážďanech. :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný věci sis koupila, je to všechno tak hezky Vánočně laděný. Primark je výborný právě na tyhle sezónní věci. :)

    OdpovědětVymazat