Štědrý den! // velká spousta fotek

By B - prosince 25, 2014

Ahoj všichni!

Jak jste si užili Štědrý den? Letošní Vánoce byly tak trošku divné. Chyběl sníh a vánoční nálada se ke mě nějak nedostavila. Možná je to tím, že už jsem starší a tyhle svátky neprožívám, jak když jsem byla malá. I tak sem se rozhodla vám teď celý svůj včerejší den ukázat. Sice by to bylo lepší formou vlogů, to třeba příští rok, pokud se víc skamarádím s natáčením:) Ale doufám, že vás tyhle fotky budou bavit :)






Krásné sluníčkové ráno! Nenamalovaná probuzená Barča, radost pohledět, fakt :D




Moje každoroční vánoční snídaně - vánočka. Taky to tak máte? :)



Outfit: vánoční tričko - Primark
            jeggings - Lidl
            ponožky - dárek od Terezky


Nehty: Dalo mi opravdu zabrat,než jsem vybrala ty pravý nehty. No a nakonec jsem zvolila barevnou klasiku, ke všemu jen s obyčejným stromečkem a puntíky, protože jsem se k tomu dostala až v 11 večer. 


Taková ta klasická Merry Christmas fotka s Bartem a přijde mi, že rok od roku jsou ty fotky s ním fakt vtipnější. Nebo spíš jeho výraz "právě jsem se vzbudil a tohle mě nebaví" je fakt supr bručounskej :D



Tohle počasí mi připomíná Velikonoce a ne Vánoce. Ale musela jsem si to vyfotit. Sedmikrásky, sluníčko, a já běhala po zahradě v tričku. To se jen tak o Vánocích nestává:)


Tyhle fotky mě stejně baví nejvíc, jídlo prostě. Letos jsme nedělali moje oblíbené mandlové sušenky, to mě docela štve. Ale jinak vedou úlky, linecký, vanilkový rohlíčky. Vlastně úplně všechno... achjoo, budu jak koule po těchto Vánocích. 


S babičkou se každý rok snažíme trošku ozvláštnit stůl a letos jsme poprvé zkoušely tenhle stromeček z ubrousků. 







Jedna z tradic u nás je dávání šupinek pod talíř. Šupinu si pak dáváme do peněženky, aby tam pak bylo hodně peněz. Je docela sranda nakupovat s mamkou, když při hledání drobných nachází jen šupiny z uplynulých let :D


A ještě selfíčko se sestřenkou Agátkou. 


Úplně nakonec ještě přijde moje nejlepší kamarádka Simča a společně si pod mým malinkým stromečkem v pokoji dáme dárky. Letos nám to ale velikostně nějak nevyšlo. :D

Tak a to byl můj Štědrý den. Jaký byl ten váš?
Chtěli by jste článek o tom, co všechno jsem dostala? Je mi to docela blbý to ukazovat. Sice to není nic extra, ale vždycky se najdou ti, kteří závidí a píší trapné komentáře. 

xoxo, B.

  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Máš krásné některé fotky! Jakože některé by se hodily i do nějaké soutěže! Vidím, žes užívala:) Tak ať to pokračuje přes svátky:)!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, na Štědrý den taky snídám vánočku! =D :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To prestieranie je nádherné, našla som ho taktiež na internete ♥ A vianočné tričko je prekrásne :3

    OdpovědětVymazat
  4. Z prvních několika fotek opravdu vyzařuje vánoční čas :DDDD
    Ne, dělám si srandu. Fotky jsou nádherné.
    Užívej zbytek svátků a pokud budeš mít chuť zapoj se do mé giveaway http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/12/ii-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ahooj :) mohla by jsi nekdy vyfotit prosim i nalakovanou pravou ruku? ;) dekuju ;) ;)

    OdpovědětVymazat