TAG // Síla make upu

By B - října 12, 2014

Ahoj všichni! :)

Rozhodla jsem, že udělám nějaký pořádný článek, na kterém si dám opravdu záležet. Napadlo mě udělat tenhle TAG - Síla make upu (the power of make up). Všude jsem ho viděla ve formě videa, ale já se prostě nedokážu postavit před kameru a začít mluvit, natož se začít malovat a okecávat to. Takže jsem se rozhodla pro jednodušší verzi, a to všechno nafotit a popsat. Když jsem se dívala na tohle srovnávání namalovaná x nenamalovaná, většinou holky daly fotku celého nenalíčeného obličeje a nalíčeného vedle sebe, aby jste si porovnali změnu. Já se ale nechtěla vyfotit před, pak se nalíčit a vyfotit po. Prostě jsem si tu čáru vprostřed obličeje musela udělat a fotit krok za krokem.


Rozhodla jsem se, že úplně nahoru dám použité produkty. Určitě o nich u každého kroku něco málo napíšu, ale přijde mi, že je vždycky lepší vidět jak ta věc vypadá, jednak pro představu, a taky, pokud by se někomu daná věc líbila a chtěl si ji koupit, tak je určitě lepší ji vidět :)


Noo, a můžeme jít na to!


- Asi žádnou změnu nenajdete, protože tady jsem 100% přírodní - 100% bubák, jen s "ukázkovou" černou čárou :D 


 - Make up, který používám, jsou vlastně dva, jak můžete vidět na fotce. Jeden je na mě moc světlý, druhý moc tmavý, tak jsem je jednou náhodně smíchala a zjistila, že mi ta kombinace vcelku vyhovuje. Takhle si make up míchám denně a jsem fakt spokojená. 
Používám teda od Maybelline Dream Nude Airfoam v odstínu 010 Ivory (to je ten tmavší) a zesvětluji ho make upem z Avonu - Calming effects v odstínu Pale pink


- Korektor - ten používám na pupínky, na kruhy pod očima a někdy i na celé víčko. Používám od Catrice Camouflage cream - 010 Ivory.


- Stíny - kvůli tomuhle článku jsem si udělala opravdu lehké a skoro neviditelné kouřovky. Nemaluju se stínama, maximálně na nějakou akci, a když už, tak takhle na denní líčení. A to teda používám 2 - 3 odstíny z MUA Undressed me paletky, většinou ten první, třetí a pátý. 


Tady si toho tak nějak můžete všimnout :)


- Linky - Nikdy jsem je neuměla a od té doby, co jsem je začala alespoň trošku zvládat, jsou linky mým každodenním společníkem. Sice jsou většinou obtisklé, protože mám jakoby spadlá víčka (nebo jak se tomu říká), takže si musím linky dělat hodně tenké, aby to nevypadalo, že je mám přes celý víčko :D Používám linky ve fixe od Essence - Superfine, který stojí okolo 70,- a jsou strašně super.


-Řasenka - Pro mě asi nejdůležitější krok celého líčení. Protože mám světlé řasy, tak díky řasence dosáhnu aspoň trošku normálního vzhledu. Možná jde na fotce o kousek výš, když jsem ukazovala ty stíny, vidět, jakou mám barvu řas a není úplně nejsvětlejší. To protože mám ještě zbytek barvy od kosmetičky, kde si nechávám ty řasy barvit. Jinak mám teda řasy fakt strašně světlé a vypadám jak kdybych je neměla :D
Momentálně používám od GS XXpress volume aqua. Docela často nosím voděodolné řasenky, protože když svítí hodně sluníčko a nebo fouká, tak mi slzí oči a já jsem pak jak panda, když mám normální řasenku :D


- Obočí - Další důležitá část. Kdybych se měla líčit jen tím, co opravdu potřebuju, byly by to řasy a obočí. Nemám ho moc výrazné a snažím se ho dokreslit si tak, aby to nebylo přehnané, ale zároveň aby šlo vidět. Když to porovnám s druhou stranou, tak tam to obočí taky nevypadá špatně. Je možný, že je v něm ještě zbytek tužky nebo tak něco. :D
Používám tužku na obočí od Essence - Eyebrow designer, odstín 04 blonde.




- Konturování - To zas až tak neovládám. Nepoužívám bronzer ani rozjasňovač, tvářenku teda jen výjimečně a konturuju tmavším pudrem z MUA. A ten teda nanáším pod lícní kosti a nahoru podél vlasů.


-Pudr- Ten používám úplně nakonec, třeba když to přeženu s konturou, tak to přepudruju, aby to nebylo tak výrazný. Používám od Dermacolu krajkový pudr v odstínu 1. 


No a takhle nějak vypadá výsledek. Nevím, jestli jde vidět až tak veliký rozdíl. Nerada se maluju až moc výrazně, Chtěla jsem to ještě nějak ozvláštnit, ale rtěnky nepoužívám denně, takže jsem použila Baby lips - Cherry me, který jsem si teď docela oblíbila.

Doufám, že se vám článek líbil:)
xoxo, B.




  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů