ESSIE - Eternal optimist

By B - října 02, 2014

Ahoj všichni! :)

Sice jsem měla v plánu úplně jiný článek, ale vzhledem k tomu, že se přihodilo něco neočekávaného, tak i já jsem musela změnit plány. Na začátku školního roku mi tu jedna holka komentovala články a z toho jsem si pak nějak odvodila, že chodíme na stejnou školu, měly jsme stejnou učitelku zpěvu, no a tak jsme se začaly bavit. Terka taky bloguje, takže se určitě mrkněte sem!! :)

Netušila jsem, že je to ale takový zlatíčko a že si na mě ve Vídni jen tak vzpomene a přiveze mi dárek. Nevěděla jsem, co si pro mě nachystala a docela se i divím, že jsem vydržela čekat do druhého dne a nesnažila se to z ní vytáhnout. Když mě ráno čekala u skříněk a dala mi malou dárkovou tašku, měla jsem docela strach a zároveň jsem i potřebovala vědět, co tam je. A pak jsem uviděla ten nejlepší dárek!!




Už od té doby, co píšu a zajímám se o kosmetiku, jsem vždycky chtěla vyzkoušet nějaký lak od Essie. Na rozdíl třeba od OPI se mi na Essie líbí úplně vše, obal, barvy, fakt všechno. Jenže jsem se nikdy nedostala někam, kde by se daly laky koupit a třeba přes net jsem to nechtěla riskovat, protože jsem si odstín chtěla důkladně vybrat. Jsem ráda, že mi Terezka vybrala takový krásný odstín  je jasný, že ho zas budu nosit aspoň 2x do měsíce.

Nechci to tu nějak recenzovat, mám lak teprve 2 dny, takže o něm zas nemůžu nic moc říct. Kryje skvěle už v první vrstvě, schne rychle. Teď se mi trošku sloupnul, to mě docela štve, ale možná kdybych nebyla lína a použila top coat, tak by se to nestalo.

Když jsem to dneska všechno chtěla nafotit, musela jsem otevřít okno a vše to fotit "venku", abych tu barvu zachytila co nejpřesněji. Jestli mě u toho někdo viděl, tak si musel myslet, že jsem asi fakt divná,no :D









xoxo, B.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů