1/2 holiday, random photos :)

By B - srpna 03, 2014

Ahoj :))

Hned na začátek jsem chtěla napsat něco ohledně blogu. Plánuju ho do budoucna měnit úplně celý a začala jsem změnou názvu a adresy. Takže od teď jen Baru little infinity :)

Takový ty svoje typický fotkový články skoro každý týden jsem vynechala s tím, že přes prázdniny udělám za každý měsíc jeden. No a už je začátek srpna, takže první článek s náhodnýma fotkama typu co jsem dělala nebo viděla, je tady :) Jsou to většinou jen fotky z instagramu, takže je možný, že už jste je viděli. Nějak přes prázdniny nefotím, ale třeba se to teď zlepší! :)




Family party I.


Prázdninování s Lili, aneb vážně miluju když tohle škrvně obývá mou postel :D



Letní noc a největší princezny :D


Kvalitní fotka a jakože o půl 10 naháníme ovce domů



 Family party II.
Zuby zuby!


Fotka z megaparty v lese :D


Výletujeme na párky na koupák a pak to dopadá takhle aka kečup triko :D


Svatba naší milované paní učitelky zpěvu :)


Další prázdninování s Lili :)



Výlet s Míšou :)


Cestování s Lili :D

Opalovačkyyy :D


Kamoška za mnou přijela s koníkem, abych si mohla po 100 letech zajezdit :D


xoxo, B.

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ahoj :) byla jsi mnou nominovaná do Liebster Award TAG, tak budu ráda, když budeš pokračovat :)
    Odkaz zde: http://withthecharm.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
  2. jé :) Kľučovou jsem měla taky ze zpěvu :D ani jsem nevěděla, že už se vdala! :)

    OdpovědětVymazat