Velký balzámový článek

By B - února 18, 2015

Ahoj všem!

Dnešní článek vyplynul čistě z problému, který mě posledních pár dní trápí. Měla jsem chřipku (jeden z důvodů proč jsem nic nenapsala), a tím dostaly moje rty pořádně zabrat. Hlavně jak jsem celý dny jen ležela a neměla co dělat, začala jsem si doslova trhat suchou kůži ze rtů. A pak se následně snažím všechny tyhle bolístky zahladit pomocí všemožných balzámů, co mám doma.
V tomto článku vám teda ukážu, které mám nejradši, které mi nepomáhají a které mě vůbec nezaujaly, abych je vyzkoušela.
Vím, že jsem podobný článek psala minulou zimu, kdy jsem se zaměřila jen na mou oblíbenou značku Blistex (článek zde). Dneska to ale rozeberu trošku víc, a nebudou to jen balzámy na zimu, jelikož já balzámy používám celoročně, protože mi chutnají a hlavně mám potřebu mít pořád něco na rtech!



(nerada něco hodnotím od nejlepšího po nejhorší. prostě si hodnocení nějak odvoďte podle sebe, prosím)

Začnu asi balzámy, které se tu neobjeví. Klasicky pozitivně opěvovaný eos nebo carmex. Ani jeden jsem si ještě nepořídila, a to proto že: eos - vůbec mě nebere, nevoněl mi, a prostě NE! A Carmex, i když je tak moc vychvalovaný, prostě jsem nějak nedostala chuť na to ho vyzkoušet. Další známé značky balzámů jsou Labello, Astrid, Nivea, apod.. Strašně dlouho jsem nepoužívala něco od těchto značek. Hodně mě lákají lip butters od Nivei, ale s mou spoustou balzámů bych nevěděla, co používat dřív. :(



Teď se přesunu k dalšímu trendu - Baby lips. Když se dostaly do Česka, všichni využívali akce, kupovali si 3 za cenu 2 a pak recenzovali se samými pozitivy. Podle mě Baby lips není nic z čeho bych si sedla na zadek. Sama jsem mu odolávala, ale nakonec jsem si říkala, že musí začít doba, kdy budu nosit barevné rty bez toho abych se bála. A právě baby lips - barva + hydratace mi přišel jako nejlepší řešení. Ohledně té hydratace to ale není žádná sláva. Že bych si ho dala na pusu na noc a ráno se vzbudila s jemnými rty, to asi ne, občas mi přijde, že péče nulová. Rozhodně velký plus za barvu, i když i s tou mám problém, protože se mi špatně nanáší na horní rty, kde mi prostě barva nějakým zázračným způsobem mizí.

Maybelline Baby lips - Cherry me

Další balzám je od značky Neutrogena. Není to typ balzámu, který bych si s sebou brala všude, protože mi konzistencí moc nevyhovuje, ale podle všeho je extra ochranný, takže ho používám hlavně když jdu v zimě ven a hodně mrzne nebo fouká. Taky jsem ho jednu dobu používala poránu, protože to byl jediný balzám, co jsem měla v koupelně. Je hodně tuhý, za mě se docela těžce roztíral a na rtech zanechal takový ten pocit něčeho pevného na rtech (??).. Jednoduše - jako bych si je pak nemohla otřít o sebe. :D



Můj nejnovější balzám je od Balea. Balzám od téhle značky jsem neměla ani nepamatuju. Ale hodně mě potěšila příchuť, kterou mi spolužačka koupila, a to banán&jahody, jelikož je to má oblíbená smoothie kombinace celé léto. Jako většina produktů značky Balea, i tento má krásný barevný obal a dokonce i tyčinka je dvoubarevná. Začala jsem si ho na rty dávat docela často, hlavně když jsem doma. Je to takový to, co si dáte rádi na rty, aby jste cítili, že tam něco je. Ne, vážně, baví mě to nosit. Není totiž ani moc tuhý, ani mastný, prostě tak akorát. Navíc mi fakt voní a chutná a ke všemu i lehce barví. Takže pokud na něj ještě v DMku narazíte, rozhodně ho vyzkoušejte. Možná není super společník na zimu, ale díky ovocné příchuti se bude v teplejším období hodit.

Balea - Swirled kisses // limitka

Balzám od Yves Rocher si mě získal se vším všudy. Nemá takovou tu typickou konzistenci jako třeba předešlý balzám, tento je spíš tužší, ale na rtech je fakt příjemný, skvěle hydratuje, krásně voní. Příchuť by měla být Karité neboli bambucké máslo. Není ani přehnaně mastný, prostě super. Nemůžu si na něj vůbec stěžovat! Dostala jsem ho jako dárek a slečna co mi ho dala se mi přesně trefila do vkusu.
Balzámy od YR jsou super, jednu dobu jsem používala kalíškový s příchutí malin. Už vůbec nevím, kam se mi ztratil :(   Ale dívala jsem se na jejich stránku a tyhle balzámky teď mají za 45,-


Další balzám je od Blistex a to základní, který je taky skvělý. Víc o něm se dovíte ve článku, o kterém jsem se zmínila na začátku tohoto článku :D Sama ho ještě pořád mám a určitě až mi dojde, pořídím si nový. Skvěle chutná, voní, je podle mě dost podobný tomu od YR,je akorát více mastný, ale nevím, možná je to jen můj dojem. A nejspíš se objeví i v balíčku do giveaway, kdo ví :)


Poslední balzámy jsou taky od Blistex a to z kolekce Happy lips, kterou jsem pořád ještě nikde u nás neviděla. Sice mají i nějaké jiné ochucené balzámy, ale zrovna tyhle mě uchvátily nejvíc. Jsou sice trošku mastnější, ale o to víc ty rty vyživují a mě vždycky pomohly. Prvně jsem ochutnala jahodový a ten se mnou vydržel celý rok, používala jsem ho jak v zimě tak v létě. Už mám úplný zbytek a pak ho nahradí mangový, na ten už se taky moc těším. Chutnala jsem i pomerančový, ale ten mě teda moc nezaujal, chuť byla taková umělá a prostě fuj :( Takže pokud na ně někdy narazíte, pomerančový rozhodně ne (teda pokud na pomíky nejste vyloženě ujetí :D)


Občas na noc používám klasicky jen Niveu, máte to tak taky? A v jiném případě si zase na celé rty napatlám med :D nebo mám ještě medový balzám, který jsme si jednou koupily od výrobce na nějakých trzích. Ten používám když mám hodně rozedrané rty, koutky, a tak..

Máte problémy se suchými rty? A co na ně používáte?

xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

7 komentářů

  1. O tom balzámu od Yves jsem uvažovala ale ty jejich ceny mě vždy děsně odrazují :D Mám jinak něco podobného jako Baby Lips, ale od Dermacolu :)

    http://lehoneyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusila bych teď využít té akce na balzámy :) Na ten Dermacol jsem taky koukala, ale moc mě to nezaujalo :/
      Děkuji za komentář!

      Vymazat
  2. Ja zkusila jen dva z nich :-) neutrogenu a baby Lips... Neutrogenu je hodně ochranná a hodne masti.... Baby Lips zase vám trochu rty nabarví a tolik nemasti😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta Neutrogena vůbec nemastí, nevím kde je chyba. Sice je ochranná hodně, ale mám ji na těch rtech takovou hodně "tuhou", až je mi to nepříjemné.
      Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  3. To s Baby Lips naprosto souhlasím, nebyla jsem vyloženě nespokojená, ale čekala jsem od toho mnohem víc, hlavně, když to všichni tolik vychvalovali :)
    Shodou okolností používám ten samý, co tady máš, ten od Yves a přijde mi absolutně dokonalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, všichni o tom mluvili, ale nakonec žádná sláva. Každopádně se mi moc líbí aspoň ta barva, když už nic moc hydratace. Balzám od YR je super :)
      Děkuji za komentář:)

      Vymazat
  4. Jestli chces nejakej dobrej balzam co barvi tak burts bees maji docela dobry barvy.. Ja mam teda obyc s granatovym jablkem a Na ven je super hezky jemne rty zabarvi a nadherne voni..jinak ty barvici by mely byt myslim v cernym obale. Jinak jsem z tehle tvych balzamu nemela zadnej.

    OdpovědětVymazat