TAG | Moje sbírka laků / nail polishes tag

By B - března 30, 2015

Ahoj!

Tenhle článek původně vůbec článkem být neměl, chtěla jsem natočit video. Jenže pak jsem se vzbudila, v zrcadle zjistila, že tak to asi nepůjde, a radši se schovala opět za foťák. Každopádně o čem tenhle článek je, si můžete přečíst v názvu. To, že udělám tag nebo větší článek o lacích mi v hlavě leží už pěkně dlouho, ale když jsem nějaké tagy hledala, žádný mi nevyhovoval (asi jsem moc náročná). Rozhodla jsem se s tím nepárat a prostě si vytvořit vlastní tag. Zní to divně, ale je to tak.:D

Ještě před tím, než se vrhnu na otázky, které jsem z poloviny vymyslela sama a z poloviny okopírovala z jiných tagů, chápu, že většina z vás není tak "posedlá" laky na nehty. Co vím, hodně holek si i nerada lakuje nehty, nemá trpělivost se schnutím nebo něco podobného. Ale tenhle článek by neměl být jen to, jak moc si nehty lakuju, jaké laky jsou moje nejoblíbenější nebo kolik jich celkem mám. Tak nějak i doufám, že by vás z té hromady mohl jeden zaujmout a i když si nehty moc často nelakujete, třeba si ho i koupíte! No a teď už k otázkám.

1. Kolik laků vlastníš
Donutila jsem se k tomu je všechny uspořádat a napočítala jsem jich 80! Pro někoho je to vysoké číslo, pro někoho nízké. Já si dám stopku, až dosáhnu 100! :D

Instagram media by barboramalapotvora - #polishaholic
2. Od kolika let si nehty lakuješ
Nebudu počítat takové to, když jsem si s někým na tajňačku nalakovala nehty, ale co si tak vzpomínám, laky jsem si začala kupovat když mi bylo asi 9 let, myslím :D Jinak oficiálně, odkdy se o nehty starám, je to nějak 2 roky zpět.

3. Oblíbený base/top coat
Tenhle tag sebou ponese asi hodně přiznání. Ehm, já nikdy na péči moc nehleděla. Vždycky jsem si chtěla pořídit nějaký base coat, který bude kvalitní a bude moje nehty vyživovat, ale nakonec usoudím, že teď mám nehty v dobrém stavu a radši si koupím další barevný lak.
Ale lak, který používám jako base coat je od Miss Sporty s bělícím efektem. Jako top coat jsem si oblíbila matný od Golden rose.


4. Oblíbená značka laků
Tak asi nejvíc laků mám od Miss Sporty. Ne, že by mi tahle značka vyhovovala kvalitou, celkově ji hodnotím jako takový průměr, ale ty jejich laky jsou levné, pár dní na nehtech vydrží a hlavně je z čeho si vybrat. Jinak asi nejoblíbenější značka je Essie. Mám jen jeden lak od této značky a naprosto ho miluju. (dělejte si čárky, kolikrát o něm ještě v tomto článku bude zmínka)

5. Nejoblíbenější lak/ ten co často nosím
Nejde vybrat jen jeden, bohužel. Snažím se laky obměňovat a snažím se nenosit pořád ty stejné dokola. Občas mám ale takovou tu náladu, kdy prostě nevím, který a vyberu klasiku - červenou. Nejradši mám tento lak od Miss Sporty, pro mě je to ta pravá červená. Dál je tu Essie - Eternal optimist, miluju ho na podzim, na jaře, kdykoliv :D Pak neutrální béžový lak od Miss Sporty, který vypadá krásně jak přes léto, tak i přes zimu. Hodí se i na slavnostnější události v kombinaci se zlatou, takže když mám světlé šaty, beru tenhle. A nakonec bílá, nemusím moc okecávat.. I já miluju bílou na nehtech.



6. Nejneoblíbenější lak (barva)
Jsou to vlastně barvy, které celkově moc nemám ráda. A to divné perleťové o ničem, co se hodí tak na ženy 50+, žluté nebo žlutozelené a v poslední řadě tmavě zelené "vyblité".


7. Lak s nejhorší kvalitou
Nemám laky, s jejichž kvalitou bych byla 100% spokojená, ale zároveň je nemůžu zařadit do kategorie nejhorší kvalita. Každopádně laky, které nepoužívám ne kvůli barvě, ale kvůli kvalitě, jsou takové ty levné, většinou od vietnamců (2 uprostřed). Ten lososový se mi třeba moc líbí, ale kvůli tomu, že vůbec nekryje a schne asi půl hodiny, ho prostě nepoužívám. To stejné ten červený. Mintový od Astoru mám moc ráda, rychle schne, na nehtech drží, ale strašně blbě se nanáší! Další lak od Miss Sporty je taky naprd, ale tady je to spíš od kusu. Mám hodně laků MS, které jsou super, a pak mám pár odstínů. které na nehtech vydrží sotva 2 dny.


8. Nejlepší lak na jaro/léto/podzim/zima

Jarní laky- Na jaře nejčastěji nosím pastelové barvy, a jelikož jich mám moc, bylo pro mě těžké vybrat, ale nakonec jsem se rozhodla pro těchto pět. Miluju mintové, lososové a světle růžové barvy, hlavně na jaře. Teď u mě nejvíc vede dvojka od Sally Hansen koupená nedávno, světle růžový od MUA, a pak jeden světle oranžový od Miss Sporty a další v tmavším odstínu od NYC.


Laky na léto - v něčem jsou stejné, jako ty jarní, akorát jsou trochu výraznější. Tmavší mint od NYC, pak neonově růžová od Golden rose, a něco mezi růžovou a červenou opět od NYC. Taky mám v létě moc ráda bílé nehty, hlavně pak když jsem opálená. Jako poslední tu mám od Maybelline z minulé letní neonové limitky svůj oblíbený lososový.


Podzimní laky - Začátkem podzimu nosím spíš odstíny béžové, hnědé nebo hodně tmavě červené. Pak je tu znovu lak od Astoru, který jsem označila jako "s nejhorší kvalitou", ale na podzim je jeho barva fakt krásná. V přechodu mezi listopadem a prosincem často nosím černé nebo tmavě šedé nehty.


Zimní laky - Přes zimu se úplně vyhýbám barevným lakům (až na pár výjimek). Nejvíc nosím černou, pak v období Vánoc mám na nehtech často červenou klasiku v kombinaci se zlatou. Nakonec jsem vybrala ještě ledově modrý odstín od Gabrielly Salvete.



9. Univerzální lak, na každou příležitost / kombinace laků
Červená je klasika, kdykoliv, jakkoliv, vždycky v ní budete za slečnu, a navíc vypadá skvěle jen tak na každodenní nošení, stačí jen najít tu pravou červenou. Za mě asi i béžová, nebo spíš takový odstín béžové, který na vás nebude působit mdle nebo nepřirozeně. Na slavnostnější událost stačí jen doplnit třpytkama a je to.

10. Jaký lak máš na nehtech právě teď
Momentálně mám nehty asi týden bez laku, což je divný, ale až dopíšu tento článek, vrhnu se na nějaké jarní nehty, abych mohla co nejdřív vydat NOTD!

11. Líbí se ti franc. manikura?
Moc ji nemusím, ani jsem ji na nehtech neměla, možná jsem se o ni pokoušela, když jsem byla mladší :D

12. Nosíš gelové nehty?
Ne, ne, ne!!

13. Kdyby sis měla vybrat max. 5 laků, které by to byly?
Asi nejhorší otázka, kterou jsem sem dala :D Hmm, asi to vyřeším jednoduše, byly by to ty laky, které mám u otázky č.5. Ale možná kdybych mohla mít jen 5 laků, vybírala bych pečlivě a možná bych našla ty, které mi nejvíc sluší.

14. Lak s nejhezčím obalem
Pro mě jsou nejkrásnější obaly Essie. Pak se mi líbí i obal laku od MUA, který trošku Essie lahvičku kopíruje. A líbí se mi i matný top coat:)



Tímto je dnešní článek u konce. Doufám, že se vám líbil, a třeba si tento tag také převezmete na svůj blog. Pokud to tak někdo uděláte, dejte mi vědět, ráda se mrknu.
xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tento tag ma zaujal... asi sa naň neskôr mrknem.
    Spracovala si ho veľmi pekne, dobre sa to čítalo :)

    pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc! Budu ráda, pokud se do něj pustíš:)

      Vymazat