OOTD | Fur cardigan // Interbeauty & bloges market

By B - dubna 23, 2015

Ahoj ahoj!

Už to budou skoro dva týdny, co jsem byla v Praze. Vyhrála jsem totiž 2 volňásky na Interbeauty a rozhodla se to spojit s Bloges marketem, který ve stejný den probíhal v Chemistry gallery. Jely jsme do Prahy nakonec čtyři a byl to moc super výlet! Sice jsem si z veletrhu i blogesu nic nepřivezla, akorát lak na nehty, který na Interbeauty rozdávali zdarma ke vstupence, ale to vůbec ničemu nevadilo. Aspoň jsem mohla omrknout velké množství laků a kosmetiky, taky jsem mohla naživo potkat blogerky, což pro mě bylo neskutečně super!

Chtěla jsem vám alespoň trošku nastínit, co jsem tehdy měla na sobě, a proto jsem se rozhodla vzít si něco podobného, jít o víkendu ven a outfit pro vás vyfotit. Bohužel můj obličej neměl den, kdy na fotkách vypadá dobře a celkově ty fotky nebyly vůbec povedený. :-( Tak tu mám pro vás "deatily" a aspoň pro představu pár fotek.


Před tím, než jsem do Prahy jela, jsem přemýšlela, co si mám vzít na sebe. Jely jsme totiž brzo ráno a vracely se až večer, takže jsem potřebovala něco, v čem mi nebude zima. Zároveň ale mělo být krásně, a já nevěděla, jak to udělat, abych se cítila pohodlně a nemusela s sebou tahat xx věcí. Hlavně jsem si ještě nepořídila žádnou jarní bundu, takže jsem řešila další problém. Nakonec jsem ze skříně vzala tenhle tmavý chlupatý cardigan a nosím ho i teď místo něčeho na jaro, protože jsem prostě neschopná a nemůžu najít nic, co by bylo podle mých představ. 


Jako doplněk jsem měla v Praze sice něco jiného, ale tu mám svůj nejoblíbenější náhrdelník z Primarku, který stál jen 6 euro. 


Na nohou jsem měla tyhle nový krajkovaný boty. Vlastně to byla celkem chyba. Vzala jsem si je poprvé a po pár hodinách jsem docela trpěla. Jak už jsem psala v haulu, že krajka zevnitř trošku škrábe, z Prahy jsem si přivezla pěkně doškrábaný nohy a puchýře :-( Ale už si zvykám..


Kalhoty jsem měla tyhle modré z Nextu, který jsem si vlastně koupila jako kazový kus v sekáči Charley za 30,- . Žádnej kaz kalhoty nemají, jsou pohodlný a chodím v nich ráda. 

 

Na závěr mám pro vás tohle super úžasný selfie a zase jsem si začala cpát ruce co nejvíc před obličej, asi se takhle cítím hezčí :-D 
xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ten svetr je roztomiloučký :3 a má i pěkný odstín fialové. :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten cardigan je boží, moc ti to sluší, Baru :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit!:).. Ten chlupatý cardigan tomu dodává takové ozvláštnění:).. Jinak přesně vím o čem mluvíš s tim problémem jak nalít dokonalou jarní bundičku, taky žádnou nemám:D

    OdpovědětVymazat