F&B

OOTD | 18.5. // mondayy

By B - května 19, 2015

Moje každý pondělí začíná buďto fyzikou nebo chemií. Nevím, co je lepší. Tentokrát nám první hodina odpadla, což byl důvod k radosti. Takže po nákupech jídla jsem využila svoji spolužačku, aby mi vyfotila pondělní outfit. 
Myslíte, že se naučím někdy nosit barvy?

Fotka jakože sranda. (aka modelka)

Poslední dobou se snažím být neviditelná, takže víc než polovinu šatníku tvoří neutrální barvy a to nosím pořád dokola. A ten trochu barevnej zbytek mi tam jen tak leží.

sako - Second hand, triko - Ann Christine, kalhoty - F&F, tenisky - CCC, taška - Next, náhrdelník - Primark

Co na outfit říkáte?
xoxo,B.

PS: můžete mě najít i na LB! 

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Pěkný outfit :-) Jednou určitě barvy zavítají i do tvého šatníku :-) Ale já zastávám názor, že černá je taky barva :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovědětVymazat
  2. pekný outfit :) ja mám tiež veľa tmavých vecí
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  3. krásný outfit, náhrdelník i tričko jsou moc pěkný :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit je moc hezký. :) Škoda jen, že jste nenafotily víc fotek. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat