F&B

HAUL: Primark

By B - července 08, 2016

Konečně jsem si mohla jet nakoupit letní věci a fakt jsem se na to těšila, protože jsem jela do Primarku. Nevím proč, ale byla jsem trošku zklamaná. Počítala jsem s tím, že najdu trošku kvalitnější a hezčí kousky. Nejvíc mi daly zabrat trička a tílka, protože těch jsem chtěla nejvíc, ale nějak jsem nemohla najít ty správný. Nakonec ale po celodenním nákupu jsem snad našla všechno, co jsem chtěla, nebo aspoň z části.




Začnu nejroztomilejší mikinou z kolekce Já, padouch. Je úplně super, uvnitř je strašně příjemná. Sice jsem si koupila větší velikost, protože menší jsem našla, až když jsem měla zaplaceno, ale v každém případě je fakt strašně pohodlná. Stála jenom 5€, což je skvělá cena, protože původně stála 13. Pak jsem si koupila proužkované tričko, které je ozdobené korálky do tvaru kytiček a našla jsem ho úplně náhodou a mám z něj šílenou radost. Stálo taky 5€. Poslední je tu tílko, které stálo 3€. Chtěla jsem něco obyčejného na léto, ale zároveň, aby to bylo aspoň trošku barevné, a myslím, že něco takového jsem přesně hledala.


Pak tu mám dva kousky, které jsou z takového lehčího a vzdušnějšího materiálu, což je na léto úplně ideální. Černobílé tílko stálo 5€ a je právě úplně super, že v něm vůbec není vedro. No a potom overal, z něj mám obrovskou radost. Nevypadám v něm totiž jak v pyžamu a líbí se mi, že je černobílý, ale zároveň má na sobě vzor, který ho dělá zajímavějším. Má tenká ramínka, za což jsem taky ráda, protože moc nemusím overaly bez ramínek. Stál 7€, což vychází tak na 200,- a je to právě úplně skvělá cena. 



 Nevím, jestli se mi stalo, že bych přijela z Primarku bez bot. Vždycky si ale kupuju tenisky. Tentokrát mě tam sandálky vůbec nezaujaly a baleríny nerada nosím, takže bylo jasné, že teď na léto skončím u obyčejných plátěnek. Černé jakoby Vans stály 8€ a vínové 3€. Každopádně ty černé jsou z pevnějšího materiálu, mají i tlustší podrážku, tak snad mi i déle vydrží.


Chtěla jsem si koupit i kraťasy z toho vzdušnějšího materiálu, ale všechny na mě vypadaly otřesně. A tak jsem si koupila tyhle teplákové, které stály 3€ a jsou hezky olemované na nohavicích a mají moc pěkný vzor.


Já a moje úchylka na plátěnky. Naštěstí nejsou všechny moje. Na druhou stranu svou úchylku přenáším na ostatní, protože ty dvě tašky víc vlevo jsou pro mé tety k narozeninám. Já, jakožto milovník koček, jsem si koupila tu s kočičkou. Každá taška stála 1,50€ a za tu cenu se to podle mě hodí, protože tašky jsou z dobrého pevnějšího materiálu.


A nakonec doplňky. Tentokrát jsem si jich odvezla opravdu málo. Sluneční gepardované brýle stály jen 1,50 € a sada 9ti náušnic v rose gold barvě, kterou úplně miluju, 2,50 €.

Tohle je z mého letního nákupu v Primarku vše. Jak se vám kousky líbí?
xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Já v Primarku byla někdy na začátku června, abych si nakoupila na dovolenou :D Jinak moc hezké kousky! :) Já si v primarku taky koupila overal, fakt to je hrozná radost, prootže vypadám taky ve všech ostatních jako v pyžamu nebo mi jsou velký, tak jsem ráda, že jsem tam našla ten pravý. :)
    Jinak kratásky jsou také super! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat