Mikulov: Kam zajít II.

By B - července 14, 2016

Po loňským výletu do Mikulova mi bylo jasné, že se tam letos vrátím. Zase jsme se toho snažily stihnout co nejvíc, a myslím, že se nám to i povedlo. V příštím článku vám ukážu spoustu fotek, ale teď zase zhodnotím převážně kavárny, kde jsme letos odpočívaly a nabíraly sílu.


První zastávka byla v Bistru KUK. Minulý rok jsem mi zde docela zachutnala melounová limonáda, a tak jsem doufala, že budu znova příjemně překvapená, ale nakonec to byla asi nejhorší limonáda, co jsem za tento výlet ochutnala. Daly jsme si jahodovou a okurkovou. Jako nebylo to úplně nejhorší, ale mohlo to být i lepší. Každopádně tu zbožňuju ten interiér a atmosféru. Byly jsme tu dopoledne, kdy se ještě dopékaly chleby a ostatní pečivo, takže celá místnost nádherně voněla a bylo tam fakt kouzelně. Tak třeba mě příště potěší více.


Pak jsme zašly opět na palačinky do Kafe Pala. Tahle kavárna je super v tom, že je přímo na náměstí, ale je tam tak dobře "zašitá", že je tam klid. Já si tentokrát dala Míša palačinku s tvarohem a nutellou a opět byla mooc dobrá. K tomu jsme si daly bezinkovou limonádu, která byla naprosto super. Takže Kafe Pala můžu jedině doporučit.




Druhý den jsme začaly na limonádě a ledovém čaji v Café Bárta, a musím říct, že to byla fakt nejlepší mátová limonáda. Navíc byla plná ledu, což je v letních dnech fakt osvěžující. K tomu všemu je to tu úplně pohádkový - kavárna se nachází na terase pod Kozím hrádkem, výhled je tu fakt pecka a ke všemu tu na vás "dýchá" příjemná atmosféra, to možná díky vtipnému meníčku, kde vás lákají na dezerty z duhy a jednorožců, a nebo je to kvůli milému přístupu obsluhy a dokonce i pana majitele, který se nás zeptal, jak se nám u nich líbilo a popřál nám hezký den. Díky tomuhle mám Mikulov asi nejvíc ráda, protože kamkoliv přijdete, jsou na vás všichni milí a vám to zvedne náladu o 100%.



Najíst se v Mikulově dobře a levně je asi největší problém, aspoň teda pro mě. Co se týče jídla, spokojím se klidně s něčím menším. Jenže všude na poledních meníčkách byly ryby, krkovice a maso, co prostě nejím. Možná bychom udělaly líp, kdybychom šly kousek dál od centra, ale už jsme byly tak hladové, že jsme sedly do restaurace U Obřího soudku. Věděla jsem, že si restauraci moc nechválí, ale říkala jsem si, co by se dalo zkazit na salátu s kuřecím masem a česnekovým dresinkem. Vlastně nic, akorát jsem od něj čekala asi něco víc. Chybělo tomu "něco". Prostě mi přišlo, jako bych si salát udělala doma sama, takže mi 110,- za něco takového přišlo celkem přehnané. Kamarádka si dala penne se sýrovou omáčkou, ale taky to té ceně vůbec neodpovídalo. Takže pro příště bude asi jednodušší si dát kebab, který je kousek vedle.


Poslední zastávka byla Galerie Závodný. Mají tu spoustu výborných zákusků, vážně, vůbec jsme si nemohly vybrat. Já nakonec zvolila harlekýn, Síma dortík s čokoládou a malinami. Kafe bylo taky dobrý, takže vám to tady můžu doporučit.



Zase je to fakt jen zlomek kaváren, který v Mikulově jsou, což znamená, že bych se měla vrátit a prozkoumat ty, kde jsem ještě nebyla. Takže třeba příští rok a nebo ještě dřív. :)

xoxo, B.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. To je tak moooc super článek, Baru! V Mikulově jsem byla jednou, ale chtěla bych se tam vrátit. Zamilovala jsem si to tam. Celkově mám Moravu moc ráda a fakt bych tam chtěla jet na dovolenou.

    Fingers Up 2016

    OdpovědětVymazat