#mikulovtrip 2k16

By B - srpna 05, 2016

Sice jsem teď už na další dovolené, ale všimla jsem si, že se tady zase dlouho neobjevil článek. I když není čtvrtek, udělám takový menší tbt v pátek a postnu vám pár fotek z Mikulova, kde jsme byly začátkem července.

Mamka mi na tohle říká, že jsem blázen, ale popravdě, nevadí mi vrátit se z výletu a mít v mobilu o 300 fotek navíc (z toho asi 150 ze západu slunce). Mikulov je město, který mi strašně přiroslo k srdci, a i když se tam vrátím poněkolikáté, mám pocit, že jsem tam poprvé a musím všechno vidět znovu. Pokud jste neviděli můj článek z Mikulova z minulého roku, ani se na něj koukat nemusíte, protože fotky budou hodně podobný. :D


1. Lom 
Jestli budete v Mikulově hledat místo, kde se dá koupat, tak zkuste místo koupaliště zajít sem. Navíc je tu fakt hezky, celkem klid a z centra Mikulova je to asi 15 minut pěšky. Navazuje zde i nějaká stezka, takže to klidně můžete spojit s tím.




rádoby joginská fotka u lomu



2. Židovský hřbitov
Vždycky jsem se chtěla podívat na nějaký židovský hřbitov. Když jsem šla na tady ten v Mikulově, nepočítala jsem s tím, že bude až tak velkej. Na začátku to bylo v pohodě, ale pak se to nějak zlomilo, začalo strašně foukat a celej hřbitov působil děsivě, navíc jsme tam byly úplně samy. Pak začalo údolíčko, kde na sobě byly hroby namačkaný děsným způsobem, až z toho šel mráz po zádech. Ale jako stojí to za to, takže se tam určitě stavte.






3. Kozí hrádek 
Když už jste v Mikulově a máte málo času, ale chcete super výhled, tak běžte na Kozí hrádek. Je to z centra tak 5 minut a vznikají tam nejhezčí fotky. Hlavně těsně pod hrádkem je spousta vinných sklepů, takže asi tušíte, proč to tam mám tak ráda. :D


4. Svatý kopeček
Pokud budete v Mikulově zůstávat přes noc, tak na Svatý kopeček vyjděte někdy navečer.
1. bude tam míň lidí
2. ten západ slunce vás tam nezklame snad nikdy
Pokud se v Mikulově zastavíte někdy přes den, tak tam určitě taky vyražte, protože je to prostě klasika.




To je z letošního mikulovskýho výletu všechno. Snažila jsem se sem dát jen ty hezčí fotky a dalo mi to celkem zabrat je vybrat. :D Letos jsme byly ještě v zámecké zahradě, ze které žádné fotky pořádně nemám. Jinak bych se v budoucnu chtěla podívat na zámek, takže určitě nějaký Mikulov trip zase proběhne.

xoxo, B.

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Fotky z toho kopečku jsou krásný :o. Určitě tam někdy zajedu (y) :)


    www.mklopaforstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Je tam náááádherně, také jsem již Mikulov navštívila :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou mega! Hlavně ta poslední je strašně dokonalá :) Do Mikulova se musím vrátit

    Ryor | Bylinné tonikum, Gelová slupovací maska

    OdpovědětVymazat