F&B

OOTD v sukni (a to se jen tak nevidí)

By B - října 03, 2016

Moje osobní fotografka mi odjela studovat do Anglie, takže jsme nutně musely jít nafotit ještě jeden outfit na rozloučenou. A i když ty fotky dopadly strašně (teda já vypadám strašně), musím to vydat, protože je to poslední focení s Michalou na neurčito a zaslouží si to být na blogu. (Mišky IG)


To, že zveřejňuju outfit v sukni, je asi zázrak nebo tak něco. Sukně totiž strašně nenávidím. Sice jsem měla v plánu, se začít oblíkat jako normální holka a nosit třeba i šaty, ale ne, nejde to. Tahle sukně je šíleně nepraktická, i když se to možná nezdá, ale nedá se v ní chodit rychle, což je pro mě docela problém, protože pořád někam spěchám. A nevím, co je horší, než když se ve spěchu každé dvě minuty zastavujete a spravujete si sukni, protože ji máte vyhrnutou až nad stehna. Aby na tomhle článku bylo aspoň něco pozitivního, tak třeba zbožňuju tohle klasický h&m khaki triko, i když jsem tuhle barvu nikdy neměla ráda a na sobě už vůbec ne.




tričko h&m | sukně tally weijl | kabelka gate | tenisky primark | náhrdelník gate | tenisky primark







Sice je tenhle článek trošku opožděný, což je u mě už klasika, ale doufám, že jsem vám fotkama připomněla ty sluneční zářijový dny, který mně osobně už teď chybí.
xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Škoda, že sukně nenosíš, protože ti dělá krásnou postavu, ale chápu tě, já dávám taky přednost kalhotám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, Baru :) Ta první a poslední fotka = dokonalost!


    HAUL | CCC, Zoot, Papírové nebe, Lush...

    OdpovědětVymazat