Beauty: My makeup routine

By B - června 22, 2016

Ahoj, jsem zpátky!
Nebo jak se tohle dělá?
Možná bych měla dělat, že se nic nestalo a moje šíleně dlouhý blogerský prázdniny byly v pohodě. Ale jsem zpátky, nabrala jsem strašně moc síly, nápadů, začala jsem psát další blog, který se od tohoto tématicky dost liší. Potřebovala jsem si uvědomit, co a jak chci psát, a taky jsem potřebovala zlomit strach ze psaní a publikování, kterej jsem teď měla. Teď je všechno ok a články by už měly být pravidelnější a snad i lepší.

Asi tak 2 roky zpátky jsem fakt chtěla být beauty blogerkou, ale pak jsem zjistila, že i když se ráda maluju, nepotřebuju mít doma tunu kosmetiky a každej měsíc ji zvětšovat.
Teď jsem ale dostala chuť napsat nějakej beauty článek, a napadlo mě vám zase po dlouhé době přiblížit mou každodenní rutinu - i když je vlastně pořád stejná.



Tvář
Začínám krémem, jakýmkoliv, co mám po ruce. Teď jsem si ale koupila Effaclar K proti černým tečkám a mastné pleti od La Roche-Posay a používám ho ráno místo primeru. Dál nanáším korektor - používám pořád ten stejný od Catrice - Camouflage cream. Vždycky jsem si kupovala odstín 010 Ivory, ale minule jsem koupila 020 Light beige a teď na léto mi sedí daleko víc. Rozmazávám to stippling štětcem z MUA. Poslední dobou mi přijde, že teď, jak je teplejší počasí, mi korektor dělá nehezký fleky, takže přemýšlím o nějakém tekutém, který by se líp zapracoval do pleti - klidně mi pište typy. 
Pak pudruju - vždycky jsem byla zvyklá tohle dělat úplně jako poslední krok, ale teď mi to spíš vyhovuje takhle. Střídám 2 pudry - krajkovaný od Dermacolu a nebo Stay matte od Rimmelu, který mám i teď. Konturuju nejtmavším krajkovaným pudrem od Dermacolu, protože mám ráda, když jsou ty kontury matný a u klasických bronzerů mi přijde, že jsou spíš oranžový a divně se třpytí. Pak ještě používám tónovací kuličky z Avonu, kterýma dodám tvářím trošku "šťávu". Na pudr používám labutěnku (slyším to slovo poprvé, vtipný) a konturuju štětcem od Avonu, který je asi určen na pudr, ale mě to víc vyhovuje takhle. 

Oči
Paletku z MUA používám už tak sto let. Úplně jsem vypotřebovala tmavší matný stín, takže teď si dělám stíny převážně těmi nejtmavšími hnědými, které mají trošku třpytky. Teď bych si chtěla koupit nějakou matnou paletku, takže pokud o něčem víte, napište mi do komentářů. Pak většinou dělám linky, nejradši mám fixu od Dermacolu. A nakonec řasenka - teď jsem si hodně oblíbila od Oriflame The one instant extensions. 
Obočí si dokresluju tužkou od Essence, protože mi odstín asi jako jedinej sedí, vydrží dlouho a jsem s ní spokojená, i když nejde od půlky pořádně ořezat. :D


Chtěla jsem takovou tu supr fotku, jak vypadá celkově makeup na mě. Nejlepší je to vždycky hnedka ráno, jenže to mám většinou strašně malinký ospalý oči, a tak. Takže omluvte dnešní fotku v pyžamu, ale třeba obočí se mi tady hrozně libí :D


Přemýšlela jsem, že kdybych se měla malovat jen jedním produktem, asi bych to nezvládla. Vzhledem k tomu, že mám zpátky zase akné, potřebuju korektor a pudr. Protože mám světlý řasy, potřebuju řasenku. A protože mám světlý i obočí, potřebuju tužku na obočí. Taky se mi líbí, když mám aspoň trošku barvu ve tvářích, takže potřebuju i perličky z Avonu nebo tmavší pudr. Bez zbytku bych asi přežila.
A co vy? Jak to máte a čím se nejraději malujete? 

xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tak jsem ostuda :D já nevlastním od MUA nic :D Ale máme stejnej pudr :D Jinak líčení je fajn, jednoduché a slušivé

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Baruš, jsem moc ráda, že ses na blog vrátila a snad budeš zase přidávat víc, chybí mi tvoje články!!!
    Mimochodem, vždy mě potěší, když u nějaké blogerky vidím hodně opotřebovaný produkt, protože jde alespoň vidět, že ho má fakt ráda :)

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké líčení, takovouto klasiku mám taky ráda! :) A krásně odfocené!

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. Já musím říct, že se maluju podle nálady. Ale většinou sjednotím pleť make-upem, zapudruju a mojí klasikou jsou výrazné barevné rty. Pak nezapomínám ani na "řasenku" na obočí od essence. A oči si maluju málokdy, řídím se pravidlem buďto výrazné oči nebo rty, a často vítězí rty a když už, tak míchám barvy jako černá, šedá, hnědá... a následuje řasenka, teď jsem si koupila jednu, která není úplně černá ale opravdu tmavě modrá a vypadá to zajímavě. Moc pěkně nafocené produkty, jinak tip na dobrý korektor bych také potřebovala :)

    OdpovědětVymazat