Co jsem si myslela, když jsem byla malá

By B - března 30, 2016

Ahoj všichni!
Poslední dobou hodně pročítám fóra na Vinted (a kdo to nedělá?) a občas mě tam něco hodně pobaví. Teď jsem objevila fórum, které se jmenuje Co jsem si myslela, když jsem byla malá. Začala jsem to pročítat a našla jsem spoustu věcí, které jsem dělala a taky mě napadaly další.

Takže - když jsem byla malá, myslela jsem si...

1. Že svět byl černobílej
Za tohle se stydím snad nejvíc. Když jsem se dívala na nějaký starý filmy nebo fotky, který byly černobílý, myslela jsem si, že tak svět opravdu vypadal. Asi za to mohly i války, apod., že jsem si myslela, že ze světa úplně odešla barva.

black, black and white, and white image

2. Že všichni uměli všechny jazyky
Nedokázala jsem pochopit dabing, prostě ne. Obdivovala jsem herce, že dokáží mluvit tolika jazykama a až jsem se časem dozvěděla, jak to doopravdy je, nedokázala jsem se s tím smířit a měla jsem i období, kdy jsem pozorovala, jak herec otvírá pusu a co do toho říká. Taky jsem si myslela, že v počítači upravují pusu, aby se shodovala s českýma slovama.

3. Že si dokážu zamknout pusu
Prostě jsem si myslela, že když ve školce před spaním zamykáme pusy a zahazujeme klíček, tak pak doopravdy nebudu moct mluvit a že od sebe neodlepím rty.

4. Že ve mě běhají malý postavičky jako v Byl jednou jeden život
A neříkejte mi, že jste si tohle nemysleli taky! Tohle byl jeden z těch "naučných" seriálů, který jsem fakt žrala. No a tím pádem jsem brala smrtelně vážně všechno, co tam tvrdili. Takže jsem si myslela, že ve mě běhají malí panáčci, kteří řídí, kolik je čeho třeba, abych byla zdravá, a že třeba bojují proti bacilům a podobně.


5. Že nekonečno má konec
Prostě jsem si chtěla představit nekonečno, ale nevěděla jsem jak. Vždy když někdo řekl, že má nekonečno hraček, představovala jsem si kolem sebe všude samý hračky naskládaný na sobě až do nebe. A celou dobu jsem měla za to, že nebe někde končí.

6. Že odraz v zrcadle je další člověk
Jo, i takhle hloupá jsem byla. Mluvila jsem sama se sebou v zrcadle a čekala jsem, že mi "druhá já" v odraze odpoví. A nebo že nebude mluvit, když já mluvím. Tak jsem se potom radši otáčela zádama k zrcadlu, když jsem něco chtěla říct, protože mě iritovalo, když to říkala i "ona". :D

baby, funny, and lol image

7. Že všechno co je v televizi je živě
Když byl nějakej seriál nebo film v televizi, myslela jsem si, že je to pořád živě. Že třeba ty lidi přijdou v 8 do televize, začnou hrát a všechno se to rovnou promítá mě v televizi. Když už mi došlo, že se filmy točí, tak jsem si myslela, že třeba Titanic byl natočenej fakt na Titanicu a nedokázala jsem přijít na to, kdo to točil, jestli to přežil a nebo jestli se tak nudil, že při takové události musel točit.

8. Že zpěváci jsou nejvíc super
A když ve videoklipech zpívají, skáčou, tančí nebo hrají nějakou scénku, tak se to točí na jeden zátah a oni to všechno odzpívají a odtancují naživo, prostě superhrdinové!

9. Že prší se musí hrát když prší
Jednu dobu jsem byla úplně závislá na téhle hře a chtěla jsem ji hrát pořád. Jenže prvně jsem si myslela, že se prší jmenuje prší, protože se hraje, když venku prší. A tak jsem byla smutná, když venku svítilo sluníčko a já nemohla hrát.

10. Že když se přejím, vyleze mi jídlo pusou
Takový to, když se přejíte a pak ukážete rukou, že jste plní až po krk třeba. Tak já si myslela, že to jídlo se ve mě takhle skládá a že když budu pokračovat v jídle tak už to nepůjde dál a zůstane to v krku, dokud se to nestráví.

11. Josef x Jan
Aka Pepa a Honza. Vždycky jsem si myslela, že jsou ty jména jiný a nedokázala jsem pochopit, proč se Janovi říká Honza, když to spolu vůbec nesouvisí.

12. Že na rande naslepo jdete jako slepí
Jako že si nasadíte na oči pásku, abyste toho druhýho vůbec neviděli, jen si s ním popovídali a měli dobrej pocit z toho, že jste byli na rande.

13. Že mě lidi z obrázků a fotek mě vidí
Třeba jsem nerada četla knížky s ilustracema postav, protože jsem se bála, že mě při tom sledují. A to stejný jsem měla i s obálkama knížek, kde byla třeba nějaká parta lidí, děsný.

Pro dnešek je to asi všechno, protože mě víc věcí nenapadá. Ale určitě mi napište dolů pod článek, co jste si vy mysleli jako malí! Budu se těšit.
xoxo,B.


  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tak ten první a poslední bod je nejlepší, je to zajímavý, co si můžeme jako malí myslet :))

    Giveaway o paletku Wet n Wild

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, že je to velice dobrý článek,který jsem četla s úsměvem na tváři. xoxo,L.

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si teda myslela len to posledné a viac nič. aj to bolo len tak, že som pozerala ElaHop a tam niečo také hovorili, čo presne sedelo na to, čo som práve robila. Tak som si mysela, že ma sledujú a nepáčilo sa mi to. Inak teraz fakt neviem prísť na to, čo som si ja myslela ako malá, no viem, že by to tiež bolo zaujímavé. ale inak skvelý článok :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat