HAUL | I am cute

By B - března 07, 2016

Ahoj všichni!
Dneska mám pro vás konečně haul z eshopu I am cute, který jsem původně chtěla vydat už minulý týden, jenže - Česká pošta. Prostě mi nebyli schopni doručit balíček na poštu, teda spíš ho poslali na jinou poštu a dělalo jim strašnej problém, poslat ho sem. Nakonec asi po týdnu čekání balíček dorazil a já vám můžu ukázat, co jsem si objednala a jak jsem s tím spokojená.


Ještě před tím, než vám ukážu svůj nákup, bych vám chtěla něco málo napsat o eshopu. Pokud jste stejně jako já blázni do různých, někdy i nepotřebných, bločků, propisek, washi pásek, nálepek, apod., rozhodně se podívejte na tento eshop a možná, stejně jako já, neodoláte. Nabídka je tam opravdu široká a řekla bych, že si vybere každý. Navíc při nákupu nad 100,- a platbě předem neplatíte žádné poštovné, což je určitě velké plus. Doručení bohužel hodnotit nemůžu, ale nedávám to za vinu eshopu, protože to byla vina pošty. Krom toho mám pro vás možnost 10% slevu na celý nákup při zadání kódu iamcute10.

První tu mám propisky. Ty s kytičkovaným vzorem píšou klasicky modře a celkem tence. Pak ta banánová je černá gelovka, nebo spíš píše jako klasické pero. Červenou s kamínky jsem dostala jako dárek a to je klasická černá propiska, která nepíše moc tence, což mi vyhovuje. A jako poslední tu mám obyčejnou tužku s kytičkama, která naživo vypadá ještě líp než na fotce.

Washi pásky mám ráda už strašně dlouhou dobu a tyhle třpytivé jsem si musela objednat. Navíc mi přijde, že lepí víc než třeba ty,co mám z Tigeru.



Tohle pro mě bylo must have, když jsem to uviděla. Už delší dobu si chci vést diář o něco lépe a strašně se mi líbí, když je každá stránka barevná a něčím polepená. Tahle sada lepítek obsahuje 3 listy, každý má trošku jiné vzory a tvary.


A jako poslední tu mám ještě obálku, kterou jsem si objednala kvůli přání pro babičku. Původně jsem se bála, že přijde taková ta tenká obálka a potisk bude nic moc, ale nakonec mě překvapilo, že obálka je z tvrdšího papíru a i kytičky vypadají moc hezky. Jediné, co mi na obálce chybělo, byl takový ten lepící proužek, kterým se pak celá obálka zavírá.

Tohle je celý haul, doufám, že se vám produkty líbily. Jestli se vám na I am cute něco zalíbí, rozhodně k nákupu využijte slevu 10%. 

xoxo, B.

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Moc pěkné věcičky, miluju je a určitě se kouknu na ten e-shop a případně využiji tvou slevu :) Děkuji za super tip!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, mám stejné květinkové tužky a tu banánovou mám taky, je to děsně roztomilý :D Jinak ty nálepky jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
  3. Jé to je všechno krásné :))Fakt roztomilé .:)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat