F&B

OOTD | Sluníčko a nejlepší rolák

By B - února 25, 2016

Pondělky jsou vždycky strašně na nic. Ale tohle pondělí jsme se rozhodly s Michalou jít fotit (insta @michaelabergerova) a boom, to nejhezčí počasí za posledních x dní. Prostě už to konečně vypadalo, že bude jaro (který už celkem potřebuju) a teď zase prší, sněží, a tak. Ale toho focení mám úplně největší radost, snad nejlepší okamžik z celýho týdne. A stejně tak mám největší radost z burgundy/fialovýho roláku, protože je to asi jedinej rolák, ve kterým nevypadám divně.
Koupila jsem ho v F&F a víte co je nejvíc - stál jen 70,- a mohla bych ho nosit pořád, protože je supr.




Hlavně mám konečně zašitý batoh z New looku, který jsem dostala k Vánocům a stihla jsem ho během týdne roztrhnout. Teď ho mám konečně zpátky a mohla bych ho nosit pořád. Vlastně teď chci nosit hlavně takové batůžky, protože z kabelky se mi ničí záda.








bunda - h&m | kalhoty - next | rolák - f&f | batoh - new look | řetízek - dárek

Užijte si pátek a víkend! Mně konečně začínají jarňáky..
xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Do školy nosím len takú kabelku na plece. Je nádherná a teraz toho máme málo, takže to je v pohode, no tiež viem, že na také trvalé nosenie to nie je nič moc. V mojom čerstvo-urobenom wishliste sú akurát takéto batôžteky, jeden by som chcela čierny, niečo také, ako máš ty. NO a potom žltý, červený, všetky...:)
    A nejaký rolák teraz zháňam, takže sa oôjdem pozrieť fo F&F asi. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat