F&B

OUTFITS: Prom

By B - ledna 29, 2016

Ahoj všichni!
Přemýšlela jsem, jestli udělat zimní outfity, ale pak mě napadlo, že je vlastně plesová sezóna a že zrovna dneska jdu na ples, takže se hodí napsat outfitový článek.


it's all about a long dress
Já osobně na ples dlouhé šaty nenosím. Měla jsem na podzim dlouhé šaty v tanečních, a protože jsem si je nechala ušít, můžu si je vzít na jakýkoliv ples i teď, ale nějak se zatím necítím v nich někam jít. Každopádně zde jsem zvolila klasické černé šaty s rozparkem a zajímavým střihem a druhé šaty - vínové, které mají taky zajímavý střih, hlavně díky límečku. Co se doplňků týče, dají se použít k oběma typům šatů, i když všechno černé by bylo asi trošku smutné, proto právě kombinace se zlatou. 
Make up jsem zvolila s tmavě červenou matnou rtěnkou a hlavní by zde byly kontury obličeje. 
U černých šatů by byla hezká klasická červená rtěnka a stíny ve zlatém odstínu.

just white dress

Často se stává, že si koupíte obyčejné jednobarevné šaty, s tím že je můžete nosit prakticky kdykoliv. Rozhodla jsem se vám zde ukázat dvě varianty, jak doladit takové obyčejné bílé šaty: 
Pokud neradi vyčníváte z davu a jste spíš na světlé barvy, stačí když bílé šaty doplníte neutrálními doplňky, třeba pastelově růžovou a k tomu psaníčko do stříbrna, stejně jako je na obrázku.
Naopak pokud chcete něčím ozvláštnit obyčejné šaty, začněte zajímavým, klidně i kýčovitým psaníčkem. Do barvy pak slaďte vhodné lodičky a make up. Já zrovna tady ladila všechno do červena, což není zrovna úplně nejoriginálnější, ale o kousek níž najdete zajímavější kousky, které jsem na polyvore našla.

..
Dál jsem pro vás vybrala neobvyklé outfity na ples. 
Třpytivé kraťásky se mi hodně líbí, jak už na nějakou party, tak klidně i na ples, pokud to teda není ples, kde je předepsaný dress code třeba dlouhé šaty. Pokud seženete flitrované kraťasy, ze kterých vám neleze celý zadek a vhodně je doladíte, můžete vykouzlit zajímavý outfit. Já bych si k těmto kraťáskům oblékla třeba obyčejnou bílou košily a nebo zajímavý černý top.
Další, momentálně populární věcí, je overal. U overalů se musíte soustředit především na to, zda vám sluší a lichotí vaší postavě. Kdyby mně slušely overaly, vybrala bych si nějaký podobný černý, doplnila bych béžovými lodičkami a psaníčkem. Líčení bych zvolila také nějaké jemnější, protože podle mě zajímavý overal přitáhne veškerou pozornost.

hey

A zrovna tady jsem se vám snažila najít psaníčka, která se mi nejvíc líbila a přidala jsem k nim i šaty a lodičky. Které se nejvíc líbí vám? :)

my prom look

Tohle už je můj dnešní outfit. Půjčila jsem si od tety šaty se zlatými flitry a podobné jsem dokonce našla na polyvore, takže nějak tak vypadají i ty moje. Protože mi vadí, jak jsou šaty až ke kolenům a mají takový nic moc střih, beru si k nim pásek, který mi aspoň trošku vytvoří pas a šaty se trošku zkrátí. Beru si k nim černé lodičky na klínku, černé psaníčko a snad někde najdu i černé náušnice.
Co se make upu týče, byla bych ráda, kdyby se mi povedly celkově hezké oči, takže stíny, linky, řasenka. Pak klasicky bronzer a mooožná rtěnku, ale uvidím, aby celkový look nebyl přeplácaný.
Nehty jsem lakovala včera večer. Zvolila jsem černý podklad, na něj jsem dala matný top coat a na závěr do poloviny nehtů zlaté třpytky. (Možná bych je mohla vyfotit a udělat #notd, že)

Jaké šaty nosíte nejraději vy? A jaké se vám nejvíc líbí z toho článku?

xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mne osobne s páčia najviac čierne a zlaté. Bohužial strih tých zlatých sa mne nehodí, tak som si na túto plesovú sezónu zaobstarala strih šiat z druhého obrázka v čiernej farbe a na obmenu mám ešte korzetové baletné šaty a jedné dlhé ružove s vlečkou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíc líbí černé a červené, ale červené nemám žádné, vždycky když si vybírám mezi černýma a červenýma, zvolím černé :)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat