TB : Vánoce 2k15

By B - ledna 02, 2016

Tenhle článek jsem měla vydat 31. prosince, jenže pak jsme začali chystat spoustu jídla a mě už na dokončení nezbyl čas. Přemýšlela jsem, jestli mám udělat koláž toho nejlepšího z roku 2015 a nebo se jen vrátit o týden zpět a shrnout svoje Vánoce v jednom článku. A nakonec jsem se rozhodla pro Vánoce, protože článek o celém roku bych asi psala celou věčnost :D

 Tento rok jsem byla na Vánoce připravená už od října, ale začátkem prosince se nálada začala docela vytrácet. Sice jsem si letos připravila bucket list a seznam věcí, co chci vyfotit, ale pak mě úplně přešla chuť něco takového dělat, i když jsem nakonec většinu splnila. Letos se mi ale povedlo vyrobit spoustu dárků (článek bude brzo), z čehož mám asi největší radost. Na druhou stranu jsem letos nepekla moc cukroví a vlastně jsem ho ani moc nesnědla. Každopádně, aby toho nebylo málo, k letošní vánoční náladě mi pomohla hlavně rýma, která mě totálně odrovnala a já byla vděčná za to, že můžu v klidu ležet a koukat na pohádky. Silvestr jsem letos trávila doma s rodinou, ale neskutečně jsem se přejedla a nejspíš jsem snědla i něco špatnýho, takže jsem včera zůstala celej den v posteli a to je vlastně důvod proč článek vychází až dneska.


Letos jsme s mou spolusedící Barčou jely oslavit svátek do Prostějova, kde jsme zvládly jak dortík, tak i návštěvu trhů a spoustu šílenejch selfíček. 


Vánoční připravy - vyrábění a psaní přáníček, výroba dárků a pečení cukroví


Krom vánočních aktivit jsem měla v prosinci spoustu akcí - dokončenou v tanečních (tímto se omlouvám holkám za tu šílenou fotku, ale lepší nebyla), stužkovák mých milovaných holek, ale taky jsem hoodně lenošila, většinou s Bartem


Tohle už jsou moje poslední dny před Vánocema - zdobení stromečku, balení dárků a světýlka v okně


A jako poslední - koukání na pohádky, štědrovečerní stůl, stromeček s dárky a samozřejmě cukroví. 



Doufám, že jste si vy vaše Vánoce užili a skvěle jste oslavili nový rok.
Já vám trošku opožděně přeju jen to nejlepší, ať jste celý rok šťastní a zdraví, to je podle mě to nejdůležitější.

xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Měla jsem to stejně. Vánoce jsem začala plánovat už snad v Září, ale pak to s prosincem nějak opadlo. Nejspíš kvůli zkouškám. Nicméně Vánoce se letos vydařily :)
    Mimochodem, vše nejlepší do nového roku :)

    OdpovědětVymazat