DIY | Jaké dárky jsem vyráběla: plátěné tašky, lapač snů

By B - ledna 05, 2016

Možná si řeknete, že na tyhle články je už pozdě, ale já nevěděla, kdy dřív to vydat. Když jsem chtěla tohle diy vydat před Vánocemi, napadlo mě, že to tu holky můžou vidět a já jim nechtěla pokazit překvápko. O prázdninách mi to tak přišlo divný, a tak jsem tu s tímto článkem až teď. Navíc, tyhle dárky nejsou jen vánoční, takže pokud se rozhodnete něco vyrobit, můžete to dotyčnému dát třeba k narozeninám nebo jen tak.

Prvně tu mám plátěné tašky, ze kterých jsem měla asi největší radost a doufám, že i holky. Dostala mě k tomu asi Kačka z blogu (Everythin-Kate). Díky její výrobě tašek mě napadlo, že to taky zkusím. No a chytlo mě to. Vlastně jsem si koupila čistou plátěnou tašku, vybrala vhodný nápis, ze kterého jsem pak udělala šablonu (vtiskla a vystříhla). Pak jsem si tužkou načrtla písmenka, do tašky vložila karton, aby se barva neobtiskla na druhou stranu, a fixou na textil jsem obtahovala písmenka.
Zároveň jsem vám chtěla napsat, že pokud by měla některá zájem o podobnou plátěnou tašku (nápis záleží na vás), stačí se ozvat a já vám nějakou, za levnější cenu, vyrobím. Nechci si tím nějak vydělávat, spíš mě to hodně baví, a tak bych chtěla tvořit dál.





Dál jsem vyráběla lapače snů, což mě taky hodně bavilo. K tomu je potřeba nějaký pevný kroužek, já si nechala udělat dřevěný. Babička mi ho omotala klasickým provázkem a pak jsem začala plést pavučinku. Postup zde. Nakonec jsem navlékla korálku doprostřed a v tom jsem pokračovala i u provázků po okrajích. Navlékala jsem menší korálky a nakonec jsem přidala peříčko. Tohle jsem udělala celkem 3x.

Jako poslední jsem vyráběla svícny ze skleniček na víno. Koupila jsem si nějaké barevné vzorované papíry a skleničky na víno. Na pinterestu jsem si našla šablonu, kterou jsem si vytiskla a přizpůsobila svojí skleničce. Nakonec jsem ji obkreslila na papír, vystřihla, okraje slepila a položila na skleničku. Pak už stačí jen dovnitř položit svíčku a je hotovo.




xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Hoci som plátené tašky nikdy nevyrábala, sú úžasným osobným darčekom :)
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mě teda dostali ty svícny :), to je prostě dokonalooost! Tašky jsou určitě fajn dárek a navíc je každá originál :). Máš moc šikovnou babičku!

    Mám nový blog, budu ráda, když se na něj podíváš a podpoříš mě komentářem, nebo odběrem přes GFC :)) fancy-ss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tašky jsou moc pěknéé:))
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Plátené tašky MILUJEM a neviem bez nich vyjsť na ulicu, a tebe sa podarili úžasne, ja si na nich tlačím potlače, pretože mojim písmom by som sa ich radšej neskúšala ozdobiť:D. Inak si veľmi šikovná, obdivujem takých zručných ľudí

    OdpovědětVymazat