Co jsem dostala k Vánocům 2015

By B - prosince 29, 2015

Ahoj všichni,
letos mi asi ani nedošlo, že jsou Vánoce, teda teď spíš, že už jsou za náma. Přemýšlela jsem, jestli mám tento článek napsat. Minulý rok jsem ukazovala skoro všechny dárky, které jsem dostala, ale letos jsem vybrala jen některé, a to především ty, které mě úplně nejvíc potěšily, (potěšily mě samozřejmě všechny, ale chci vám ukázat hlavně ty, které jsou trošku záživnější a nebo vám je chci doporučit). Tento rok jsem si většinu dárků vybrala sama, z čehož jsem vlastně trošku zklamaná, protože ráda otevírám dárky, ze kterých jsem pak překvapená.

U oblečení mě ale málokdo příjemně překvapí, proto jsem si sama vybrala šaty z Gate. Ostatní kousky, co mi koupila mamka sama, už nejsou nic tak zajímavýho (klasika :D) a třeba spodní prádlo vám ukazovat nebudu. Pak tu mám kožený batůžek z Charley a nakonec jsem dostala tyhle mega teploučký chlupatý papuče, který jsou fakt perfektní na válení.


Z doplňků jsem měla obrovskou radost, hlavně z náhrdelníků, těch není nikdy dost. Letos se nejvíc trefily spolužačky s náušnicema, protože jsem za poslední měsíce snad všechny ztratila a tyhle nový mě fakt potěšily. Ještě jsem zapomněla vyfotit černé náušnice ve tvaru vločky, který jsem si nejvíc oblíbila a nosím je teď, takže jsem je tam prostě zapomněla vrátit :(


Největší radost jsem měla z "papírových dárků". Od babičky jsem si vybrala 3 knížky. Vypravěčku od Jodi Picoult, Fangirl od Rainbow Rowell a Všechny malé zázraky od Jennifer Nivenové. Babička mi ještě dala omalovánky, které jsou letos celkem velký hit, a z těch jsem byla asi nejvíc překvapená. Původně jsem jí chtěla podobné koupit k Vánocům já, ale naštěstí z toho sešlo ( to by pak byla u stromečku celkem sranda) Pak jsem si vybrala diář na rok 2016 (kterej jsem zase nevyfotila), ale koupila jsem ho u Dobrovského a je od firmy Presco, dokonce jsem ho i našla (zde). A od nejlepší kamarádky jsem dostala českou verzi Wreck this journal, který jsem si chtěla koupit už nějakou dobu (akorát jsem pochybovala o své kreativitě :D).


S kosmetikou jsem letos moc nepočítala, ale nakonec jsem pod stromečkem objevila produkty, které mě potěšily. Začnu asi dekorativkou - vybrala jsem si rtěnku od Essence, klasickou matnou v odstínu 07, pak tu mám bronzer/kuličky od Avonu, společně se štětcem. Řasenka z Oriflame, která má zajímavý kartáček a vypadá to, že mi bude vyhovovat, a v poslední řadě nějaká zázračná make-up tubička, kterou jsem ještě nestihla moc prozkoumat, ale je od Alverde - vypadá to, že bude na sjednocení pleti. Potom jsem dostala micelárku od Biodermy, lak na vlasy od Matrixu - zatím jsem zvyklá na Tony & Guy, tak jsem zvědavá, čím mě překvapí tenhle. A úplně na závěr tu mám tělový sprej od Avonu, který voní jako magnolie a mě se teda líbí neskutečně, a pak ještě voňavku od Bruno Banani - Pure woman.


V poslední řadě tu mám dekorace. Vzhledem k tomu, že teď budu zařizovat novej pokojík, plánuju tam spoustu obrázků, takže jsem dostala rámečky. Pak jsem dostala roztomilou aroma lampu i s voskem od YC - Snowflake cookie, (jestli máte nějaké oblíbené vůně vosků, nejen od Yankee candle, tak mi dejte vědět). A jako poslední věc tu mám takovou roztomilou dekoraci, kterou mě obdarovala kamarádka, asi se na ni moc směju :D


Jak jste si užili vy letošní Vánoce? A je něco co vás nejvíc potěšilo nebo překvapilo?
xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Krásné dárečky! Vidím, že jsme dostaly dvě stejné knihy. Já si moc přála Fangirl a Všechny malé zázraky. Pod stromečkem jsem je nenašla, mamka čekala na to, až budou slevy u Dobrovského, tak jsme tam v pondělí jely a ona to dokoupila :D Vypravěčka je jedna z mých nejoblíbenějších knih :) Aromalampu jsem taky dostala, ale vosky si budu muset kupovat sama, já si na Vánoce moc oblíbila Christmas Garland :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké dárečky, líbí se mi ta "smile" dekorace :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fangirl je jedna z nejlepších a nejoriginálnějších knížek, co jsem kdy četla a Destrukční deník je prostě super :D. Rámečky a smile dekorace jsou taky moc pěkný :).
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  4. Teda krasne darky! Vuuubec ti nezavidim ten batoh a knizky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, já dostala super prstýnek - http://www.dioart.cz/sperky-a-moda/prsteny/prsten-a-heunis-gotham-city-gc-5-04.html a knížky H.Pottera v originále. Jinak moc pěkný blog

    OdpovědětVymazat