Podzimní blogerský bazárek

By B - prosince 03, 2015

Abych na blogu měla něco jiného než jen Vánoce, ukážu vám, jak skvěle jsme se s holkama měly na blogerském bazárku, který se konal 25.11. v brněnském sále Břetislava Bakaly.

Bylo to opravdu moc super odpoledne, pokud se zde někdo z vás objevil, tak se mnou určitě bude souhlasit. Původně jsem z toho měla strach, bála jsem se, že něco nestihnu, ale nakonec to všechno klaplo a já mohla v klidu prodávat. Byla jsem nadšená hlavně z toho, že jsem seděla vedle úžasné Kačky z blogu Everythin Kate , určitě se k ní na blog podívejte.
Teď už to nebudu moc okecávat a rovnou sem hodím pár fotek aspoň pro představu. Za ty děkuju Míše, která se mnou ochotně všechno chystala a pak i fotila.








Na závěr ještě jedna fotka z Kačkou ♥


xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Bylo to vážně skvělý, hodně jsem si to užila! :) Fotky jsou nádherný, určitě vyřiď Míše, že se jí povedly!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych se tak moc ráda zúčastnila, protože bych vás s Kačkou i Eliškou chtěla potkat :( Škoda, že bydlím tak daleko.

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat