F&B

Christmas OOTD | Ho ho ho!

By B - prosince 13, 2015

Ahoj všem,
dneska je to po hodně dlouhé době ootd, který jsem fotila s Míšou, což bylo úplně nejvíc super. Můžete se kouknout na její instagram a dát jí follow :)

Jednou z možností, jak se vánočně naladit, je nosit oblečení v typických barvách nebo vzorech. Já kdybych mohla, chodím celý prosinec oblečená třeba ve svetrech se soby. Jenže čeho je moc, toho je příliš. Říkala jsem si, že si nebudu zbytečně plnit skříň vánočními kousky, když je stejně využiju jen jednou za rok. Loni jsem si v Primarku koupila super vánoční triko, letos jsem pořídila Santův svetr a tepláky s károvaným vzorem a to mi (zatím) stačí.


Dnešní outfit bude právě se svetrem, který má na sobě Ho ho ho! Je celkem oversize a hlavně je v něm teplo (i když mě trošku kouše).Rozhodně je ale letos mým nejoblíbenějším svetrem :)





 boty - ccc

šála - gate

parka - h&m | svetr - next | kalhoty - next 

Co říkáte na outfit? Je podle mě hodně jednoduchý, ale prostě vánoční! :)
Máte nějaký vánoční kousky i vy?
xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. vianočný!!!... svetér! krásny! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Mega ti to sluší, skoro bych tě nepoznala!! :) A fotky jsou prostě úžasný, Míša je fakt profík :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi ti to tu pristane! Ten sveter je taký milý, no a šál nádherný (ako teda ja som voči šálom celkom zaujatá, ale tak hej, JE nádherný!) :D A máš krásne vlasy :)

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat