Brno: Kočičí kavárna Na Stromě a Yobar

By B - listopadu 02, 2015

Po dlouhé době jsem se dostala do Brna, ale o to víc jsem byla nadšená. Nejvíc mě potěšila možnost spolupráce se Zomato (web). Je to vlastně projekt, jehož cílem je hodnotit a doporučovat podniky, určitě se mrkněte. Časem vám o mojí zkušenosti se Zomato napíšu něco víc, ale dneska mám pro vás dojmy z návštěvy první kočičí kavárny v Brně - Na Stromě a Yobaru ve Vaňkovce, kam jsem se díky Zomatu dostala.

O kočičí kavárně jsem se dověděla pár dní před mým výletem do Brna a věděla jsem, že tam prostě musím zajít. Jenže ten den, co jsme byly v Brně, jsme se dohodly, že zůstaneme někde poblíž Svoboďáku, takže jsem se s kočkama u kafe rozloučila. Ale nakonec se všechno změnilo, já dostala voucher právě do kavárny Na Stromě a nemohla jsem se dočkat.
Kavárna se nachází na ulici Špitálka a rozhodně není těžké ji najít (pokud si teda nespletete Špitálku a Skořepku :D). Interiér mě mile překvapil - pár stolečků, jedna pohovka a křesílka, kde spokojeně spaly kočky.  A kdyby někoho zajímalo, jak je to zde skrz hygienu - kafe a zbytek obsluha chystá v oddělené místnosti, kterou projdete při příchodu, tudíž nemusíte mít strach, že by se kočky podílely na přípravě vaší objednávky.



A co se týče kávy - my se rozhodly pro ochucené latte - já kokosové, kamarádka oříškové a pochutnaly jsme si obě. K tomu jsme ještě vyzkoušely jahodový dortík - tak to nazvala obsluha, ale podle mě to byl klasický jahodový cheesecake, který byl docela sladký, což by někomu mohlo vadit.
Pokud mám celkově shrnout prostředí, mohla bych tu vypisovat do nekonečna. Miluju kočky, tudíž bych tu mohla trávit hodiny, možná i dny. Zamilovala jsem se do jednoho miloučkýho kocourka, kterej byl natolik drzej, že se nám promenádoval po stole a snažil se ujíst kousek dortíku. Když jsem z téhle kavárny odcházela, byla jsem naprosto spokojená a už jsem plánovala, kdy sem zavítám příště - a doufám, že brzo. A vy byste měli taky, pokud vám nevadí, že si nevychutnáte kafe, protože se budete muset mazlit s kočkama - ono jim totiž vůbec nešlo odolat!



Další místo, kde jsem uplatnila voucher, byl Yobar ve Vaňkovce. Mražený jogurt jsem chtěla zkusit už od doby, kdy jsem viděla pilotní díl Finding Carter. Ona jako svou oblíbenou posypku měla gumídky, a ti nechyběli ani v mém frozen yogurtu. Krom toho jsem vyzkoušela ještě lískový i vlašský oříšky, oreo, spoustu ovoce (rybíz, maliny, jahody), lentilky, čokoládovou polevu a to bylo asi všechno, myslím. Pochutnala jsem si, fakt YO! Jediný, co bych vytkla, je asi to ovoce. Podle mě by bylo mnohem lepší kdyby bylo čerstvé (u něčeho jsem měla pocit, že to bylo rozmražené) a nebo kdyby ho někdo častěji obměňoval - fakt miluju banány, ale při pohledu na těch pár rozmačkaných kousíčků jsem úplně ztratila chuť. Co se týče výběru posypek, je tam toho spousta - všemožné druhy čokolád, sušenek, oříšků - fakt je z čeho si vybrat. Jogurt si můžete vybrat podle příchutí, já zvolila klasickej bílej, ale co si tak pamatuju, bylo tam nejspíš 8 druhů, např. jahoda, čokoláda, pistácie. Takže jestli dostanete chuť na něco sladkýho a studenýho, zastavte se do Yobaru :)





Na Stromě Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato










xoxo,B.




  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. No tak v kočičí kavárně bych vydržela celý den :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ti kocourci jsou vážně mazílci, jsou super :D:)) A ten yobar mě taky láká! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kámoška o tom že v Brně kočičí kavárna je slyšela, tak jsme tam chtěly jít, ale když jsme googlily tak nám to našlo jenom jednu co ještě není otevřená... Todle zjištění že tam ta kavárnička fakt je mě štve, jsem se těšila :D ale tak alespoň teď vím kde ji najít (bohužel do Brna daleko :D)

    OdpovědětVymazat