Brno: kavárny, Mariánské léto

By B - září 06, 2015

I když už prázdniny skončily, já mám pro vás ještě jeden článek o mém předposledním prázdninovém víkendu v Brně. Vůbec jsem se tam přes celé léto nedostala, takže jsem nemohla uskutečnit těch xy věcí, co jsem chtěla, a nakonec jsem toho musela co nejvíc stihnout za jeden den.

V pátek jsem byla se svou kamarádkou Míšou, se kterou se vidíme jednou za čas, když jsem v Brně a máme obě dvě čas. Pokud mě už nějakou dobu sledujete, určitě jste o ní už četly. Každopádně jsme si na tohle setkání naplánovaly navštívit 2 kavárny.
Tou první byl Charakter bakery & coffee shop.
Je to jedna z novějších kaváren v Brně. Je vegetariánská/veganská, což určitě hodně lidí potěší, protože tohle šílenství se teď nějak rozšířilo a je to asi "kůl". Já lidi, co mají takový životní styl, obdivuju, ale sama bych to asi nějak nezvládla. Přece jenom jsem Barča a cokoliv vypadá dobře, sním. Takže pokud se tam někdy vrátím (jakože asi jo), vyzkouším nějakou mňamku. My si tentokrát daly domácí levandulovou limonádu a byla skvělá.
Pokud budete chtít do Charakteru zajít, najdete ho na ulici Orlí.



Pak jsme šly fotit na Denisovy sady. (outfitový článek s fotkama najdete zde). Tam jsem byla naposled tak 5 let zpátky a možná i víc, takže mě překvapilo, jak je tam nádherně. 

Další zastávkou byla Šestá větev, která je na Moravským náměstí. Podle mě je to jedna z těch cenově dostupnějších kaváren, kde je strašně příjemná atmosféra. My si s Michi sedly "do výlohy" což bylo naprosto super a měly jsme přehled o všem, co se dělo venku.



Tohle je teda všechno z pátku. Sobota byla o trochu víc zajímavější - šly jsme totiž se Símou na fesťák, konečně! Já celé léto kvůli brigádě nemohla, protože jsem pracovala hlavně o víkendu, ale lístky na Mariánské léto jsme měly koupené už nějakou dobu. Konalo se to v Brně v Mariánském údolí. O tomto festivalu jsem se dověděla někdy minulý rok na podzim, a pak když letos napsali, kdo bude vystupovat a udělali akci na vstupenky 1+1 zdarma za 350,-, tak bylo jasný, že půjdeme.
Podle mě to byl takový hodně pohodový rodinný festival, v klidu jsme se dostaly do první řady, jídla tam bylo taky celkem dost, akorát fronty byly neskutečný občas. (samozřejmě zase myslím na jídlo). Navíc bylo super, že když vás zrovna nebavil ten, kdo zrovna zpíval, mohli jste odejít pryč z areálu a jít do Mariánskýho údolí.


My teda přijely hned ráno v 10, kdy se otevíral areál. V 11 totiž vystupoval Ben Cristovao, a i když ho už teď neposlouchám, jako když mi bylo 13, ráda jsem si ho poslechla naživo.


Pak už jsme zas až tak nic nefotily, nebo spíš nebyl čas. Máme akorát jednu společnou fotku a pak už jen koncert Tatabojs, od kterých jsem jejich tvorbu slyšela poprvé v životě. Krom těch byli moc super třeba Horkýže slíže, Vypsaná fixa a Michal Hrůza.






xoxo,B.



  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů