Mikulov: throwback

By B - srpna 28, 2015

Letošní dovolenou jsme trávili v Mikulově. Poslední dobou vlastně vůbec nejezdíme přes léto do zahraničí, ale spíš po Česku. A tentokrát jsme se rozhodli pro Mikulov, protože jsme tam pořádně nikdy nebyli. Už jste mohli vidět článek o kavárnách (zde), ale krom lenošení u kafe jsme se snažili poznat co nejvíc z Mikulova. Původně jsme chtěli víc jezdit pryč z města, ale pak jsme zjistili, že v Mikulově je toho spoustu, a tak jsme byli jen tam. Navíc mojí mamce naboural jeden chlap auto, takže nám tím většinu výletů, kam jsme chtěli autem, překazil. Ale teď už k tomu, co se dá v Mikulově dělat.


Hned první den jsme se rozhodli jít na Svatý kopeček, který je asi 1,5 km z náměstí, což je úplně super. Cesta nahoru byla o něco obtížnější, než jsme si myslely. To proto, že jsme si vzaly jen sandálky a nahoře tak foukalo, že to bylo šílený. Ale jinak super! 





Další den jsme šli k lomu u Mariánského mlýna, který je zatopený a je z něj skvělé přírodní koupaliště. Bohužel jsme s sebou nevzali plavky a nešli do vody jako několik desítek lidí. Teda já tam nakonec šla, protože sestřenka se rozhodla, že se chce koupat. Naštěstí je to tam dost nízké a mně byla voda po kolena. Jediné, co mi vadilo, byl povrch. Strašně to bodalo do noh, takže pokud se tam někdy půjdete koupat, vezměte si s sebou do vody radši i boty. 



Pár fotek z večerních výletů za vínem. 





Jedno odpoledne jsme se Simčou vyrazily na výlet do města. Původně jsme se chtěly jen podívat k zámku a pak jít zpátky. Ale odtud jsme pokračovaly ještě k židovské čtvrti, kolem synagogy, pak na Kozí hrádek, ze kterého je krásný výhled. Vracely jsme se zpátky uličkami, které byly plné vinných sklípků a byl tam neskutečný klid, přitom to do města bylo asi 5 minut. Takže pokud někdy v Mikulově "zabloudíte", rozhodně toho nebudete litovat.






 Poslední den jsme trávili v Lednici. Chtěly jsme se Simčou točit lookbook a fotit, ale bohužel mě u Minaretu píchla vosa (a vzhledem k tomu, že mám z vos panickou hrůzu, byla jsem z toho úplně v háji, jako bych umírala, haha). Takže jsem pak byla naprosto nepříčetná a chtěla být co nejdřív doma.

Trošku se stydím, že tento článek zveřejňuju skoro měsíc po dovolené, ale chtěla jsem se podělit o zážitky, fotky a ukázat vám krásná místa v Mikulově.

xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Pěkný článek. A máš hezké fotky:) Mikulov zbožňuji, je tam nádherně :)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem tam minulý rok, je tam skutečně nádherně, hned bych se tam vrátila :3 Máš nádherné fotky, B. :)))
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  3. Pane bože, Baru, ty mě jednou svými fotkami fakt zabiješ :D Jsou dokonalé! V Mikulově jsem byla minulý rok, ale vůbec s emi tam nelíbilo a teď si říkám proč.. Možná protože jsme šli z nádraží na náměstí a to je strašně do kopce, měla jsem na sobě několika kilový batoh a strašně mě to štvalo :D Každopádně z tvých fotek bych se tam nejraději vrátila :)

    August Favourites

    OdpovědětVymazat