Mikulov: kam doporučuju zajít

By B - srpna 16, 2015

Po čtyřech dnech v Mikulově mám sto chutí sednout na první vlak nebo bus a vrátit se, protože je to tam neskutečně kouzelný. Já to tam vždycky znala jen z autobusu díky hraničnímu přechodu a nebo z televize. Když jsme se rozhodli, že tam letos strávíme pár dní, byla jsem nadšená a začala hledat, co se tam dá podniknout a kam je dobré zajít. Od té doby, co sleduju vlogy holek z A cup of style, zbožňuju jejich styl cestování, kdy si najdou kavárny a restaurace předem a pak už ví, kam zajít a nemusí hledat. Naštěstí v mém případě by to nebylo nejhorší, kdybych neměla přehled o tom kam zajít, protože Mikulov je malé město, kde je všechno na jednom místě. Ale i tak jsem si radši našla místa předem.

Naší první zastávkou bylo Kafe Pala - kavárna, jejíž specialitou jsou palačinky. I když jsem měla díky brigádě palačinek dost, tentokrát jsem neodolala. Možná za to mohlo i klidné "zašité" místo na náměstí a jednoduchý, zajímavý interiér. Zašly jsme se Simčou na pozdní oběd a obě si daly sladkou variantu palačinky (já vanilkovou s ovocnou polevou, ona míšu - tvaroh + nutella). K tomu jsme si napůl objednaly limonádu a byly jsme spokojený.




Další místo, kam můžu doporučit zajít, je KUK Bistro (doporučuju se kouknout i na jejich FB stránku). Co se týče designu bistra, obsluhy a celkové atmosféry, všechno bych hodnotila tak na pět hvězdiček. Vlastně bych tu dokázala trávit hodiny, pozorovat dění ve městě a v klidu pít limonádu. Tady jsem asi poprvé ochutnala melounovou a byla dost zajímavá. Bohužel naše zastávka tady byla celkem krátká a víc než limonádu jsme nestihly. Saláty, domácí pečivo, polévky a dezerty, asi bych se všeho ujedla, kdybych mohla, jenže jsme si pak nenašly čas, abychom se vrátily. Taky tu fotila jen Simča, které jako naschvál odešel mobil, ve kterém byly i fotky z Kuku, takže vám sem dám jen fotky z jejich fb. :(



Poslední místo, kam jsme si "šly sednout", byl Dobrý ročník. Podobně jako tato vinárna/kavárna vypadá snad každá druhá tam. Jednoduché dřevěné stolečky venku s krásným výhledem a hlavně je všude neskutečný klid. A tady v dobrém ročníku nám bylo prostě dobře a bylo to tam dobrý. Obsluhoval nás takový trošku vtipný kluk, který tam asi jen pomáhal, protože působil zmateně, ale i tak to tam bylo mooc fajn.


zdroj: dobryrocnik.eu

Místa, kam jsme jen nakoukly, ale vám je rozhodně doporučit můžu, jsou například Zdravá kavárna a Eat art gallery. Pak jsme ještě vyzkoušely výbornou zmrzlinu v Eiskafe Delikana, a co tam vypadalo ještě líp, byly zákusky, takže tam se rozhodně stavte, až budete mít chuť na něco sladkého. A pokud sladké zrovna dvakrát nemusíte, stavte se do Bageterie Gourmet, která měla sice pokaždé, když jsme měli chuť na bagetu nebo tortillu, zavřeno, ale když jsme se tam šli aspoň podívat, vypadalo to tam super, i co se týče nabídky :)

Co víc? Kdybych tu měla psát o každém dobře vypadajícím podniku, co jsem v Mikulově zahlídla, byl by tento článek asi nekonečný. Takže já se těším, až tam zase pojedu a zajdu tam, kam jsem to tentokrát nestihla.

xoxo,B.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ježíííši, tam to vypadá božsky! :3 Myslím že, kdybych tam vkročila, už bych od tama nikdy nechtěla odejít ♥ V Mikulově jsem byla minulý rok a nikde jsem tam nic takového neviděla :( Mám to hold smůlu.
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat