Soutěž a podnikej!: Second hand, recyklace oblečení - váš názor

By B - října 11, 2017

Ahoj všichni moji čtenáři, kterým jsem se už tak šíleně dlouho neozvala. Mám toho teď tolik, že upřímně nevím, co dřív. Ale tohle není omluva, vím. Co vám můžu ale zaručeně slíbit, že až bude po všem, budu mít pro vás spoustu božích a skvělých článků. Chystám pro vás menší giveaway, průvodce našim maturiťákem a taky něco o soutěži Soutěž a podnikej.

Právě první krok této soutěže vám zmíním tady ve článku - potřebuji totiž vaši pomoc.
Nevím, kolik z vás o téhle soutěži slyšelo, já se o ní třeba dozvěděla 2 dny před uzávěrkou. Každopádně jsem už dlouho měla fajn nápad a přišlo mi super se pokusit ho zrealizovat. Inspiroval mě problém s fast fashion, má láska k sekáčům a zároveň i touha nosit na tričku něco, co jiní mít nebudou a co bude ručně a s láskou dělaný. Jednoduše - náš projekt spočívá v předělávání a vylepšování sekáčových kousků s tím, že každý kousek bude originál a je i možnost, aby bylo tričko dělané přímo na vás!
Slyšeli jste někdy o podobném konceptu? Zaujala by vás taková nabídka a kolik byste za ni byli ochotni dát?
To jsou teď otázky, které nás zajímají! Takže prosím, pokud máte pár minutek času a chcete udělat radost dvěma holkám, který by si chtěly splnit sen, dělat lidi šťastné a být trošku šetrnější k oblečení, vyplňte tento dotazník!



Předem moc děkuji!


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů