Soutěž: Diáře od Albi na rok 2018

By B - listopadu 02, 2017

Copak nikdo nechce diáře? Prodlužuju soutěž o tyhle rotomilý diářky na rok 2018 od Albi!


Myslím, že tuhle firmu většina z vás zná, ať už díky kancelářským potřebám, dárkovému zboží nebo třeba společenským hrám. Já mám značku Albi ráda hlavně skrz tohle - škála produktů je opravdu obrovská, sežene tu dárek k narozeninám, svatbě, výročí nebo jen tak pro radost. Taky je jejich e-shop plný "nepotřebných" věcí, které ale vlastně nutně potřebujete! Víte, jak to myslím :D Některé věci na jejich e-shopu jsou opravdu šílenosti, kterými ostatní pobavíte, ale na druhou stranu má Albi i užitečné věci - třeba diáře. Právě letošní rok používám diář zrovna od nich a je fakt super, protože je přehledný, zároveň i malý, takže se vejde všude a vše se vejde do něj. Co vím, tak i dost mých spolužaček si kupuje diáře právě od Albi, protože jsou v různých velikostech, barvách, a přijde mi, že si vybere opravdu každý. Jak to máte vy? Používáte diáře od Albi?


Zásilka od Albi mi přišla hlavně kvůli dárkům do tomboly, ale ve finále jsem ji rozdělila - 2 dárky do tomboly, 2 pro vás. Blíží se pomalu rok 2018 a já si říkala, že bych vám taky mohla něčím udělat radost, no a diář na následující rok je podle mě dárek, který většina z nás opravdu potřebuje.
Diář je stejný typ jako ten, který používám, a jak už jsem psala výš, je fakt dostačující, přehledný a vejde se kamkoliv. Pro jistotu jsem vám vyfotila i typy stránek, jaké v diáři můžete najít.





A co musíte splnit, pokud chcete vyhrát jeden takový diář a propisku?
-stát se pravidelným čtenářem blogu

-navštívit e-shop albi a do komentáře přidat produkt, který vás zaujal nebo pobavil 

- napsat do komentáře váš email 

Pokud chcete zvýšit možnost výhry, začněte mě sledovat na instagramu (@barborakroutilikova) a nebo dejte lajk FB stránce blogu (která se bohužel ještě stále jmenuje jako můj starý blog)

Konec soutěže: 20.11. 

Určitě koukněte i na další soc. sítě Albi a klidně i sledujte, pokud chcete zůstat informovaní!
web  |  facebook

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ahoj Baru,
    jelikož jsem tvá pravidelná čtenářka, tahle roztomilá soutěž mi udělala opravdovou radost.
    Myslím jsi, že takový krásný diářek se bude vždy hodit a proto bych byla ráda kdybych ho mohla vyhrát právě já! Můj e-mail: bazilakbibiana@gmail.com
    A co se mi líbilo na stránce Albi nejvíce? Rozhodně mě zaujala hra s názvem Nevinné hrátky, kterou tam nabízejí :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :)
    Nejprve se musím přiznat nečtu veškeré tvé články, ale ty co jsem četla byly velmi dobře a když nevím co číst Zajdu sem :)
    Albi, to je obchod plný dobrých věcí a vždy když nevím co koupit k narozeninám kamarádům jdu do Albi. Naposledy jsem kupovala Hospodský kvíz :D a ne jednou jsme se zasmáli :D a můj email je: adelavasickova33@gmail.com
    Hezké psaní Ahoj :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, také se ráda zapojim do této soutěže, jelikož nikdy není příliš brzy na to omrknout diáře na nový rok. Bohužel já co už si nenapíšu, na to si nevzpomenu protože toho mám v hlavě hrozně moc! :D navíc tyhle diářky vypadají moc hezky, designem i velikostí :) jinak co mě pobavilo na stránkach Albi jsou rozhodně různé erotické hry a věcičky, nejednu jsem koupila přítelovi, vždycky jen tak ze srandy, nakonec to stejně vlastně leží doma v šuplíku :D
    Email: kikisek1@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Kristýna Kaderová
    Albi je skvělý obchod a není v podstatě nic, co by mě nezaujalo. Ale hodně se mi líbí takové ty roztomilé propisky, tašky a desky s kočičkami :)
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. GFC - Kristýna Košuličová
    https://eshop.albi.cz/hrnky-se-zlatymi-texty/ jenom jsme viděla tyhle hrnečky a hned se mi zalíbily ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :)),
    ráda se stanu čtenářkou Tvého blogu ;)). Jsem čerstvě zamilovaná a s přítelem si rádi zpestřujeme chvilky ve dvou. Na e-shopu Albi mě zaujala erotická hra Nevinné hrátky Deluxe, která pomůže zahnat nudu v ložnici. Její součástí jsou i pomůcky jako pouta, škraboška, bičík, svíčka nebo peříčko. Chystám se ji dát partnerovi k Vánocům. :))
    magdalena.sochor@gmail.com

    OdpovědětVymazat